اطلاعات بیشتری در مورد حفره نمایشگر آیفون 14 پرو فاش شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، شب گذشته گزارشی مبنی بر تصمیم اپل برای نشان دادن دو حفره نمایشگر مدل های آیفون 14 پرو به عنوان یک حفره بزرگ منتشر کردیم. حالا سایت 9To5Mac به نقل از منابع آگاه نوشته که در این حفره، نقطه زرد و نارنجی مربوط به استفاده از دوربین و میکروفون به نمایش در می آید.

اطلاعات بیشتری در مورد حفره نمایشگر آیفون 14 پرو فاش شد

برای یادآوری باید بگوییم که نمایشگر مدل های پرو آیفون 14 به جای بریدگی، از دو حفره دایره ای و کپسولی شکل برای میزیابی دوربین سلفی و سنسور های فیس آی دی بهره می برند. اما شب گذشته مشخص شد که اپل قصد دارد با خاموش کردن پیکسل های میان این دو حفره، آن ها را به عنوان یک بریدگی یکپارچه نشان دهد.

حالا به نظر می رسد فضای بین دو حفره بدون استفاده رها نخواهد شد و هنگامی که یک اپ در حال استفاده از دوربین یا میکروفون است، نقاط سبز یا زرد به نمایش درمی آید. در حال حاضر این نشانگرها در سمت راست بریدگی نمایشگر نشان داده می شوند اما قرارگیری آن ها در میان دو حفره نمایشگر، توجهات بیشتری را جلب خواهد کرد.

ظاهرا اپل به کاربران اجازه می دهد تا برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اپ هایی که در حال استفاده از سخت افزار آیفون هستند، روی نقاط سبز و زرد ضربه بزنند. در حال حاضر برای دسترسی به این اطلاعات باید راهی کنترل سنتر شوید. همچنین احتمال تغییر طراحی اپلیکیشن دوربین هم وجود دارد و ممکن است برخی گزینه های اصلی مربوط به دوربین در بخش فوقانی قرار بگیرند. البته هنوز این تغییرات نهایی نشده است.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اطلاعات بیشتری در مورد حفره نمایشگر آیفون 14 پرو فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات بیشتری در مورد حفره نمایشگر آیفون 14 پرو فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید