اعتبارات سال آینده به کمک احیای زمین چمن فاروج می آید

به گزارش بهترین عینک آفتابی، خبرنگاران/خراسان شمالی عضو شورای شهر فاروج گفت: یکی از مطالبات مردمی، احیای زمین چمن فاروج است که اعتبارات سال آینده زمینه آن را فراهم می سازد.

اعتبارات سال آینده به کمک احیای زمین چمن فاروج می آید

حسن حیدریان در گفت و گو با بهترین عینک آفتابی اظهار کرد: رشته ورزشی فوتبال و فوتسال یکی از رشته های پرمخاطب در رده های سنی مختلف در شهرستان است که ولی زمین چمن برای فعالان این رشته وجود ندارد.

عضو شورای شهر فاروج ادامه داد: برای افزایش سرانه ورزشی با احیای دوباره زمین چمن از اعتبارات شهرستان 20 میلیارد ریال اختصاص می یابد.

حیدریان اضافه نمود: از اعتبارات سال 1401 اداره کل ورزش و جوانان استان هم 10 میلیارد ریال اختصاص می یابد تا در سال پیش رو شاهد فعالیت ورزشکاران در این فضا باشیم.

انشعاب آب زمین چمن فاروج با ابعاد 90 در 50 در سال 92 به دلیل بدهی قطع شد و پیگیر نشدن برای رفع مشکل، این فضای ورزشی را خشک و غیرقابل استفاده کرد و از آن سال به مدت کوتاهی گاهی به استفاده می رسید اما از سال 95 کاملاً تعطیل شد.

آتش سوزی اتفاق افتاده در مجموعه نیز، این فضا را کاملاً غیر قابل استفاده کرد.

شهرستان فاروج دارای 6 فضای ورزشی روباز و 12 مکان سرپوشیده در مجموع به مساحت 8922 متر مربع بوده و سرانه فعلی فضای ورزشی نیز 89 صدم درصد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعتبارات سال آینده به کمک احیای زمین چمن فاروج می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات سال آینده به کمک احیای زمین چمن فاروج می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید