افزایش 10 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از افزایش 10 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام طی امسال اطلاع داد.

افزایش 10 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام

به گزارش خبرگزاری بهترین عینک آفتابی از ایلام ،نورالله دلخواه اظهارداشت : از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 28 میلیون و 834 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام به وسیله دستگاه های تردد شمار این اداره کل به ثبت رسیده است که این مقدار تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

وی اعلام کرد: محور ایوان -ایلام با بیش از یک میلیون و 397 هزار و محور سرابله - ایلام با بیش از یک میلیون و 291 هزار تردد، دارای بیشترین مقدار تردد وسایل نقلیه در این بازه زمانی بوده اند.

دلخواه مطرح نمود: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه های ترددشمار سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان 3 میلیون و 266 هزار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی اضافه نمود: بیش از 107 دستگاه دوربین ثبت تخلف و تردد شمار و بعلاوه سه تابلو متغییر در محورهای مواصلاتی استان ایلام فعال می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام خاطر نشان کرد: سامانه و تلفن گویای 141 به صورت شبانه روزی جوابگوی هموطنان درخصوص اطلاع رسانی شرایط جاده های استان است و به مردم توصیه می گردد پیش از سفر حتماً از شرایط راه ها آگاه شوند

منبع: خبرگزاری آریا

به "افزایش 10 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 10 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید