اهمیت پژوهش برای کودک و نوجوان آنالیز می گردد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، هشتادویکمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی با موضوع پژوهش برای کودک و نوجوان روز 25 آذر 1398 در کتابخانه مرجع کانون برگزار می گردد.

اهمیت پژوهش برای کودک و نوجوان آنالیز می گردد

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه فرهنگی بهترین عینک آفتابی، نشست پژوهش برای کودک و نوجوان ساعت 14 روز دوشنبه 25 آبان 1398 در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، مجتمع شهید ملک شامران، پلاک 24 برگزار خواهد شد.

در این نشست جاوید سرایی پزشک، پژوهش گر و مدرس کارگاه های آموزشی آمار و روش تحقیق به همراه اقبال قاسمی پویا پژوهش گر و مدرس دانشگاه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

بر اساس این خبر کارشناسان در هشتادویکمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در خصوص موضوع هایی از جمله در نقد آموزش و پرورش سنتی و ویژگی های آموزش جدید، تقویت نگاه پژوهشی، درک ماهیت پژوهش، سواد پژوهشی، آموزش پژوهش به مربیان، آموزش مهارت تفکر و تفکر انتقادی سخنرانی می نمایند.

مجموعه نشست های ترویج خواندن دوشنبه آخر هر ماه با حضور صاحب نظران حوزه کودک و نوجوان در محل این کتابخانه برگزار می گردد و حضور تمامی علاقه مندان در این نشست ها آزاد است.

  • تور چین ارزان

    تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

  • تور ویتنام

    تور ویتنام | برای دیدار از سرزمین زیبای هانوی و شهرهای شگفت انگیز ساحلی با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اهمیت پژوهش برای کودک و نوجوان آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت پژوهش برای کودک و نوجوان آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید