باران و برف در کدام استان ها می تازند؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد امروز در استان های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، بخش هایی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات و منطقه ها سردسیر بارش برف پیش بینی شده است.

باران و برف در کدام استان ها می تازند؟

بهترین عینک آفتابی: سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی از بارش باران، برف و وزش باد در بعضی منطقه ها کشور از جمله سواحل دریای خزر اطلاع داد.

به گزارش تسنیم، پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی نشان می دهد امروز در استان های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، بخش هایی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات و منطقه ها سردسیر بارش برف پیش بینی شده است.

فردا و روز چهارشنبه جو آرام و پایداری در کشور حاکم است و روز پنجشنبه در استان های ساحلی دریای خزر و روز آدینه علاوه بر این منطقه ها در شمال شرق کشور بارش پیش بینی می گردد.

بعلاوه پنجشنبه در بخش هایی از جنوب غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می گردد. از اواخر وقت سه شنبه و طی روز چهارشنبه افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی دور از انتظار نیست.

امروز در منطقه های از شمال غرب، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور افزایش سرعت باد گاهی وزش باد شدید پیش بینی می گردد. روز آدینه در نوار شمالی کشور کاهش محسوس دما روی می دهد، بعلاوه امروز دریای خزر و از اواخر وقت امروز تا روز پنجشنبه خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

به گزارش تسنیم، بیشینه دمای امروز تهران 14 درجه پیش بینی شده است. آسمان مرکز نیز نیمه ابری خواهد بود.

منبع: توریسم آنلاین

به "باران و برف در کدام استان ها می تازند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باران و برف در کدام استان ها می تازند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید