بازسازی Live A Live به پلی استیشن و کامپیوتر می آید؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش بهترین عینک آفتابی، به نظر می رسد که بازسازی اثر کلاسیک Live A Live که به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شده بود، برای پلی استیشن 4 و 5 و رایانه های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

بازسازی Live A Live به پلی استیشن و کامپیوتر می آید؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

در سال های اخیر، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) کوشش زیادی برای احیای آثار کلاسیک و بازی های محبوب خود انجام داده است؛ از ریمسترهایی مانند Final Fantasy 8 Remastered و Chrono Cross: The Radical Dreamers Edition تا بازسازی های کاملی مانند Live A Live، همگی نمایانگر نتیجه روند نو این شرکت هستند. بازسازی Live A Live در سال گذشته با گرافیکی دوبعدی و اچ دی به صورت ترجمه شده در غرب در دسترس نهاده شد. اکنون اسکوئر انیکس اعلام نموده است که Live A Live به زودی برای پلتفرم های رایانه های شخصی و پلی استیشن عرضه خواهد شد.

Live A Live یک نقش آفرینی ژاپنی است که در سال 1994 به وسیله اسکوئرسافت توسعه یافت و در ابتدا فقط در ژاپن منتشر شد. این بازی دارای مبارزات نوبتی است و ماجرای هفت شخصیت اصلی را دنبال می نماید که هر کدام داستان های مستقل خود را دارند که می توان آن ها را به هر ترتیبی که تمایل داشته باشید تجربه کرد. هر یک از این روایات المان های منحصربه فردی دارند. داستان های ذکر شده از غرب وحشی، دوران ماقبل تاریخ، قرون وسطی و آینده دور را شامل می گردد که در داستان نهایی که هر هفت روایت را به هم پیوند می دهد، به اوج می رسند. این بازی اولین تجربه کارگردانی توکاشی توکیتا بود که بعداها به کارگردانی آثاری نظیر Chrono Trigger و Parasite Eve پرداخت.

لازم به ذکر است که پس از انتشار Octopath Traveler روی ایکس باکس وان در سال 2021 که به عنوان بخشی از گیم پس عرضه شد، این سومین باری است که یک نسخه بازسازی شده و HD-2D از آثار اسکوئر انیکس از این پلتفرم صرف نظر می نماید. Octopath Traveler 2 نیز ماه گذشته اولین بازی این سری بود که روی پلی استیشن عرضه شد. این در حالی است که Triangle Strategy 2022 پس از عرضه در اکتبر گذشته برای رایانه های شخصی، همچنان یک بازی انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ است. اسکوئر انیکس هنوز اعلام ننموده است که چرا این بازی ها با وجود انتشار Octopath Traveler روی ایکس باکس، پلتفرم های مایکروسافت را نادیده می گیرند.

بازسازی Live A Live در تاریخ 27 آوریل (7 اردیبهشت) برای پلی استیشن 4 و 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی در حال حاضر برای پیش خرید به صورت دیجیتالی با 20 درصد تخفیف به همراه یک دموی رایگان نیز برای علاقه مندان در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازسازی Live A Live به پلی استیشن و کامپیوتر می آید؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی Live A Live به پلی استیشن و کامپیوتر می آید؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید