بازی Hi، Fi Rush برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، بازی های فای راش (Hi-Fi Rush) را می توان یکی از بهترین عناوین عرضه شده در سال گذشته دانست. این بازی با هیجان بسیار زیاد و خلاقیتی که داشت توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و موفقیت بسیاری کسب کند. بازی های فای راش در ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول های ایکس باکس و کامپیوتر عرضه شد. حال شرکت سازنده اعلام کرده که بازی های فای راش انتهای زمستان امسال برای پلتفرم پلی استیشن 5 نیز در دسترس خواهد بود.

بازی Hi، Fi Rush برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

بازی های فای راش یک عنوان بسیار مجذوب کننده از شرکت تنگو (Tango) است. از کارهای دیگر این شرکت می توان به بازی گوست وایر: توکیو (Ghostwire: Tokyo) اشاره کرد که عملکرد خوبی در دنیای گیمینگ داشت. نکته جالب اینجاست که تنگو در های فای راش به طور کامل متفاوت عمل کرده و یک بازی بسیار خاص را طراحی کرده است.

بازی های فای راش به طور کامل به ریتم وابسته است. به این شکل که در دنیای بازی یک آهنگ به طور دائم در حال پخش بوده و حرکات شما باید بر اساس ضرب این ریتم باشد. همین موضوع هم دنیای بازی را بسیار مجذوب کننده کرده و گیم پلی آن با هر چیزی که تا الان تجربه کرده اید تفاوت دارد. نکته جالب اینجاست که به طور کامل محیط بازی نیز از این ریتم پیروی می کند. یعنی شما عناصر مختلف را می بینید که با ریتم بازی تکان خورده و شما می توانید از آن ها برای ضرب گرفتن استفاده کنید.

بازیکنان در چای (Chai) هستند. یک جوان که در آرزوی تبدیل شدن به یک ستاره راک بوده و به طور ناگهانی در گیر یک ماجرای عجیب می شود. زمانی که چای در حال دریافت یک دست رباتیک است، مدیا پلیر او نیز در سینه او گیر کرده و باعث شده که در خاصی از ریتم و محیط پیدا کند. مشکل اینجاست که شرکتی که این جراحی را برای او انجام داده در پی این است تا چای را نابود کند.

حال شما و تیمتان باید تلاش کنید تا با این شرکت بزرگ مقابله کرده و مانع از پیشرفت آن بشوید. مسیر شما آسان نیست اما چیزی که بازی را برای شما مجذوب کننده و راحت می کند، موسیقی است. در بازی های فای راش آهنگ های معروف بسیار زیادی وجود دارد و اگر شما طرفدار سبک راک باشید، قطعاً از تجربه بازی های فای راش لذت خواهید برد.

بازی های فای راش یک عنوان اکشن و ریتمیک است. تمامی حرکات شما به ریتم وابسته بوده و شما باید تلاش کنید به بهترین نحو از آن استفاده کنید. نکته اصلی اینجاست که ضربات دشمنان نیز با این ریتم است. در نتیجه تسلط به ضرب و موسیقی یکی از ملزومات تجربه بازی های فای راش بوده که آن را برای دوست داران سبک راک و موسیقی بسیار مجذوب کننده می کند.

های فای راش دارای کرکترهای بسیار مجذوب کنندهی است که داستان بازی را جالب کرده و به دنیای بازی جان تازه ای بخشیده است. به این شکل که هرکدام از شخصیت های بازی در روند آن به چای کمک کرده و از طرفی ویژگی های مخصوص خود را دارد. همین موضوع باعث شده تا در مواقع مختلف از کرکترهای متفاوت استفاده کرده و هرگز از بازی خسته نشوید.

بازی های فای راش از لحاظ ظاهری بسیار مجذوب کننده و جالب است. حالت کارتون گونه بازی باعث شده که بسیار خاص باشد و مشابه آن در دنیای گیمینگ بسیار کم باشد. در کنار آن شرکت سازنده در های فای راش از آهنگ های مشهور بسیار زیادی استفاده کرده است. مشکل اینجاست که در صورت استریم کردن، شما نمی توانید از این آهنگ ها استفاده کنید و به همین دلیل شرکت سازنده یک حالت استریمر به بازی اضافه کرده و در این حالت کاربران می توانند از موسیقی های مخصوص بازی استفاده کنند.

بازی های فای راش در تاریخ 29 اسفند برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. شرکت سازنده یک نسخه فیزیکی نیز از این بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد کرد تا دارندگان کلکسیون نیز از آن راضی بشوند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Hi، Fi Rush برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Hi، Fi Rush برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید