بافوتبال چرک بازی رابردند، پاسخ پیکان راویسی چند هفته قبل داده بود

به گزارش بهترین عینک آفتابی به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، مقصود خدایی عضو هیات مدیره باشگاه شهرخودرو خراسان در مورد اتفاقات بازی با پیکان و بیانیه این باشگاه تهرانی گفت: باشگاه شهرخودرو خراسان با حفظ خویشتن داری نباید پاسخی به بیانیه پر از توهمی که در آن دست به وارونه نمایی زده شده بدهد ولیکن توجه به خواست طرفداران باشگاه عظیم شهرخودرو، باعث ذکر چند نکته مهم است.

بافوتبال چرک بازی رابردند، پاسخ پیکان راویسی چند هفته قبل داده بود

وی اضافه کرد: متاسفانه روز گذشته بعد از اجرای تاکتیک های عهد قدیم در حفظ تک گلی که پیکان زد، حریف تیم شهرخودرو، فوتبالی چرک و منقضی شده با تکیه بر تاکتیک کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به نمایش درآورد که موجب تکدر خاطر کادر فنی، مسئولان و طرفداران عزیز باشگاه شهرخودرو شد تا شاهد تیمی از تهران باشیم که برای امتیاز دریافت از حریفش دست به هر کاری زد تا، با انواع فرامین اتلاف وقت صادره از کنار زمین، لغو تعویض در ثانیه آخر ورود بازیکن به زمین در اوج حملات ما، انواع و اقسام زمین خوردن های بی اساس و …، روح فوتبال سالم را زیر سوال ببرد.

عضو هیات مدیره شهرخودرو تاکید نمود: متاسفانه پیکان با توهین کادر فنی اش به مدیران و کادر فنی شهرخودرو در سرانجام بازی، اخلاق را در بیرون از زمین فوتبال هم به لجن کشید و جالب تر اینکه مدیرعامل دچار کرونای خود را هم در رختکن و در میان بازیکنان پیکان حاضر دید تا نشان داده گردد که این باشگاه در قید و بند هیچ چیزی نیست.

خدایی متذکر شد: متاسفانه باشگاهی که با پول بیت المال از یک برنامه تلویزیونی بازیکن می گیرد و از یک سایت خبری مدیر رسانه ای استخدام می نماید با حمایت ویژه رسانه ای، بعد از بازی بلافاصله هجمه به سمت باشگاه شهرخودرو خراسان وارد می نماید در حالی که باشگاه خصوصی شهرخودرو، پولی بابت هزینه در این مقوله ها نداشته و ندارد و قطعاً در صورت ادامه یافتن این رفتار سخیف با ذکر نکات بیشتر به جزئیات آن خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: امیدواریم در باشگاهی که مدیران حسابرسی کارخانه بدون اطلاع قبلی وارد جلسات آن می شوند باز هم حساسیت بیشتری به خرج داده گردد تا جلوی خیلی از حیف و میل های بیخودی مدیران آن گرفته گردد و از اسم و رسم برادر محترم مدیرعامل باشگاه برای ترساندن بقیه سوءاستفاده نگردد.

خدایی در سرانجام یادآور شد: شهرخودرو خدا را شکر می نماید که دیروز به هر قیمت صاحب نتیجه از میدان نشد. باشگاه همچون دو فصل گذشته داعیه کسب سهمیه آسیا داشته و با تکیه بر توان فنی کادر فنی جوان و آینده دار خود پس از آغاز خوب لیگ بیستم، به هدف بزرگش می اندیشد و اما توصیه اش به پیکان این است که به جای استفاده از ادبیات در بیانیه نویسی متوهمانه و صرف هزینه در رسانه، ادبیات را در زبان فوتبالی خود به کار ببندد تا مجبور به خیلی کارها نگردد.

او ادامه داد: باشگاه شهرخودرو با توجه به احتیاج به آرامش و تمرکز بر اهداف بلند خود، برای اولین و آخرین بار در مورد بازی با پیکان صحبت نموده و تنها برای احترام به شعور فوتبال ایران و اجابت مطالبه طرفدارانش این نکات را بیان می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بافوتبال چرک بازی رابردند، پاسخ پیکان راویسی چند هفته قبل داده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بافوتبال چرک بازی رابردند، پاسخ پیکان راویسی چند هفته قبل داده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید