با بهترین هتل های سه ستاره تبریز آشنا شوید

به گزارش بهترین عینک آفتابی، هتل های چند ستاره تبریز با قیمت های مناسبی می توانند پذیرای شما در این شهر باشند.

با بهترین هتل های سه ستاره تبریز آشنا شوید

بهترین هتل های سه ستاره تبریز

در تبریز هم مثل بیشتر شهرهای توریستی دیگر هتل های متعددی وجود دارند که از لحاظ امکانات و قیمت در محدوده متنوعی قرار دارند. اسنپ تریپ در این مطلب چندتا از بهترین هتل های سه ستاره تبریز را معرفی نموده است. هتل هایی که قیمت مناسبی دارند و برای کسانی که می خواهند مالی سفر نمایند گزینه مناسبی هستند.

هتل آزادی تبریز

یکی از بهترین هتل های تبریز با قیمت مناسب هتل آزادی است که در خیابان امام تبریز قرار گرفته است و دسترسی اش به نقاط مختلف شهر خوب است. این هتل که هتلی تازه تاسیس است چهار طبقه و 50 اتاق دارد که امکانات و تجهیزاتشان نسبت به سه ستاره بودن هتل و قیمتش در سطح مطلوبی است. قیمت هتل آزادی در سطح متوسط است و در مجموع باتوجه به امکاناتش قیمتی به صرفه دارد. هزینه رزرو اتاق های این هتل از 184 هزار تومان آغاز می گردد و به 425 هزار تومان در گران ترین حالت می رسد.

هتل کاسپین تبریز

هتل کاسپین یکی دیگر از هتل های سه ستاره خوب تبریز است که در خیابان شهید بهشتی تبریز یا همان خیابان منصور سابق قرار گرفته است. این هتل از موزه قاجار که یکی از دیدنی های تبریز است فاصله بسیار کمی دارد و با 10دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید. جاهای دیدنی دیگری مثل بازار تبریز، مسجد کبود و خانه مشروطه نیز با ماشین حدودا 10 دقیقه تا هتل فاصله دارند. هتل کاسپین در سال 96 به ساختمان فعلی نقل مکان نموده، ساختمانی که پنج طبقه مثبت و دو طبقه منفی و در مجموع 20 اتاق دارد. امکانات و تجهیزات این اتاق ها در مجموع در سطح خوب و مناسبی است. هتل کاسپین جزو هتل های نسبتا ارزان قیمت تبریز است که هزینه رزرو اتاق هایش از 115 تا 250 هزار تومان است.

هتل آپارتمان بهبود تبریز

بسیاری از افراد دوست دارند در طول سفر در جایی اقامت داشته باشند که مثل خانه راحت باشد. به همین دلیل نیز هتل آپارتمان ها را ترجیح می دهند زیرا در هتل آپارتمان می توانند یک واحد کامل در اختیار خود داشته باشند.

یکی از بهترین هتل آپارتمان های تبریز هتل آپارتمان بهبود است که در خیابان ارتش جنوبی در مرکز شهر تبریز واقع شده. این هتل آپارتمان دسترسی خوبی به نقاط دیگر شهر دارد و بسیاری از دیدنی های تبریز به آن نزدیک هستند. هم چنین از هتل آپارتمان بهبود با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه متروی میدان ساعت بروید. در سوئیت های هتل آپارتمان بهبود تبریز همه امکاناتی که باید در یک خانه باشد مهیاست. هزینه رزرو سوئیت های این هتل سه ستاره از 180 هزار تومان آغاز می گردد و به 460 هزار تومان نیز می رسد .

شما علاوه بر رزرو هتل های تبریز می توانید، رزرو هتل در سراسر ایران را با قیمت مناسب از سایت اسنپ تریپ انجام دهید و سفر رایگان از اسنپ هدیه بگیرید.

منبع: نمناک

به "با بهترین هتل های سه ستاره تبریز آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین هتل های سه ستاره تبریز آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید