بدهی میلیاردی فدراسیون کشتی تسویه شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، تهران (پانا) - نایب رئیس فدراسیون کشتی از تسویه 260 میلیارد ریالی بدهی های مالیاتی این فدراسیون، طی چند روز اخیر اطلاع داد.

بدهی میلیاردی فدراسیون کشتی تسویه شد

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم ترین اصول مدیریتی، شفاف و روشن بودن حساب های اقتصادی و خیالی آسوده از بابت نداشتن بدهی است و این امر موجب خواهد شد تا مدیر مجموعه بتواند با جذب منابع اقتصادی جدید، برنامه های راهبردی خود را به اجرا بگذارد و این اصل مهم از بدو ورود تیم مدیریتی جدید در فدراسیون کشتی در اولویت و دستور کار نهاده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم با پیگیری های مکرر و همراهی بسیاری از عزیزان در سازمان امور اقتصادیاتی شرایط بدهی اقتصادیاتی (اقتصادیات عملکرد، تکلیفی، حقوق و ماده 169تا انتها سال94) فدراسیون را معین نموده و حدود 260 میلیارد ریال از بدهی های اقتصادیاتی را تسویه و مفاصا از سازمان امور اقتصادیاتی دریافت کنیم که این کار بی نهایت ممتاز موجب تقلیل بدهی های معوق فدراسیون گذشته به 10 درصد شد.

قهرمان 7 دوره مسابقات جهانی و المپیک در انتها گفت: مسیری که فدراسیون کشتی برای تسویه حساب خود در موارد اقتصادیاتی طی نموده می تواند راه خوبی برای سایر فدراسیون های ورزشی باشد، البته این موضوع نیازمند استمرار و پیگیری های ضروری است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بدهی میلیاردی فدراسیون کشتی تسویه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی میلیاردی فدراسیون کشتی تسویه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید