بریتیش کلمبیا در جدیدترین پذیرش PNP از 72 متقاضی دعوت کرد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا در تاریخ 25 آگوست برای 72 نفر از دانشجویان بین المللی و شاغلان خارجی در بخش تکنولوژی دعوتنامه صادر نموده است. برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا به صورت هفتگی Tech Draw برگزار می نماید و به وسیله آنها متقاضیانی را که در یکی از 29 شغل بخش تکنولوژی شاغل هستند دعوت به ارائه تقاضا برای انتخاب شدن از طرف استان می نماید. لازم به ذکر است هدف از Tech Pilot که در سال 2017 شروع به کار نموده است یاری به بخش تکنولوژی بریتیش کلمبیا در استخدام و جذب نیروی کار شاغل در بخش IT در راستای جبران کمبود نیروی کار است.

بریتیش کلمبیا در جدیدترین پذیرش PNP از 72 متقاضی دعوت کرد

این 72 دعوتنامه برای متقاضیانی صادر شد که در زیرمجموعه های Skilled Worker و International Graduate حضور داشتند. حداقل امتیاز مورد احتیاج متقاضیان در هر دو زیرمجموعه 80 بوده است که نسبت به پذیرش قبلی که در 11 آگوست برگزار گردید تغییری نداشته است. متقاضیان برای ارائه درخواست به وسیله Skills Immigration یا اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (Express Entry BC) می بایست در ابتدا در پورتال آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پروفایلی ایجاد نمایند و در قسمت Skills Immigration Registration System (SIRS) آن پورتال ثبت نام نمایند.

متقاضیان بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی و منطقه استخدامی شان در بریتیش کلمبیا ارزیابی می شوند. متقاضیان در صورت تایید می تواند به وسیله Provincial Nominee Class تقاضای خود برای اقامت دائم را به اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا ارائه کند. متقاضیانی که از طرف بریتیش کلمبیا انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS دریافت می نمایند و بدین ترتیب در دور بعدی پذیرش اکسپرس انتری فدرال حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

منبع: ویزا موندیال

به "بریتیش کلمبیا در جدیدترین پذیرش PNP از 72 متقاضی دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریتیش کلمبیا در جدیدترین پذیرش PNP از 72 متقاضی دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید