تویوتا کمری 2022 در راه است

به گزارش بهترین عینک آفتابی، ظاهراً قرار نیست تویوتا میدان رقابت را به نفع رقبای مهمی خالی کند که هر لحظه برگ برنده ای رو می نمایند ودر طراحی هایشان خلاقیت و ظرافت موج می زند. غول خودروسازی آسیا و یکی از برترین های دنیا اکنون خبر داده است که تویوتا کمری 2022 را به قیمت پایه 25 هزار و 295 دلار در سطح دنیا عرضه می نماید. البته رنگ خاصی هم برای این مدل در نظر گرفته که الهام گرفته از تیره سبزیجات شب بو است.

تویوتا کمری 2022 در راه است

جلوپنجره این مدل زنبوری است و نسبت به مدل های قبلی کمری اسپرت تر و راحت تر به نظر می رسد. طراحان این مدل روی 2 عامل راحتی و اسپرت بودن تمرکز بیشتری داشته اند. این مدل بعلاوه از یک موتور 5.3 لیتری 6 سیلندر با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک بهره برده است.

نکته جالب درباره تویوتا کمری 2022 کلاس های مختلف آن است. شاید باورتان نگردد که تویوتا این مدل را در 18 کلاس مختلف روانه بازار می نماید که هرکدام آپشن های مجزایی دارند و بعضی برای مشتری ها مجذوب کننده تر هم هستند؛ مثلاً 5 کلاس این مدل هیبرید است. 5 کلاس هم از تکنولوژی AWD بهره برده است. گران ترین کلاس این مدل هم XSE V6 است به قیمت 38 هزار و 750 دلار به فروش می رسد.

بی شک تویوتا در ایران یکی از محبوب ترین خودروساز ها به شمار می رود. در میان مدل های این کارخانه، کمری از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و هست. باید دید تویوتا کمری 2022 این کارخانه می تواند به همان اندازه در ایران هم فروش داشته باشد یا نه. البته با درنظرگرفتن این شرط که اصلاً وارد ایران گردد!

آگهی های خرید و فروش تویوتا کمری

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ بهترین عینک آفتابی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "تویوتا کمری 2022 در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا کمری 2022 در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید