برترین محصولات بایوآکوا؛ 10 محصول پرفروش که باید امتحان کنید

به گزارش بهترین عینک آفتابی، برند بایوآکوا یکی از برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بازار ایران پیدا نموده است. این برند تنوع زیادی در محصولات مراقبت از پوست دارد و مهم ترین مزیت آن نسبت به برندهای خارجی دیگر، قیمت پایین برترین محصولات بایوآکوا است. در ادامه با این برند و 10 محصول پرطرفدار آن بیشتر آشنا می شوید.

برترین محصولات بایوآکوا؛ 10 محصول پرفروش که باید امتحان کنید

درباره برند بایوآکوا بیشتر بخوانید

برند محصولات مراقبت از پوست بایوآکوا یک برند چینی است. محصولات این برند بسیار متنوع است و انواع محصولات مراقبتی و حتی آرایشی را در بر می گیرد. این برند ادعا می نماید که محصولاتش را از مواد طبیعی و ارگانیک تهیه می نماید. این برند بیش از 400 محصول مختلف دارد که در سراسر جهان به فروش می رسند.

ادعای این برند استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها برای فراوری محصولات آرایشی و بهداشتی بر پایه گیاهی است. تخصص این برند درمان انواع آکنه و جوش های سرسیاه، محصولات لایه بردار، ماسک ها و مرطوب نماینده ها است.

بایوآکوا چه محصولاتی دارد؟

این برند محصولات بسیار متنوعی دارد. این محصولات هم شامل محصولات آرایشی است و هم محصولات مراقبتی و بهداشتی. محصولات طبیعی و سبک این برند خیلی زود جذب پوست می شوند تا بیشترین کارایی را داشته باشند. محصولات این برند شامل موارد زیر است:

  • رژلب
  • ضدآفتاب
  • محصولات بهداشتی آقایان
  • بی بی کرم ها
  • آرایش چشم
  • مراقبت از پوست بدن
  • محصولات درمانی مو
  • سرم ها
  • شوینده ها
  • ماسک های صورت

ویژگی محصولات بایوآکوا چیست؟

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که محصولات این برند را در بازار ایران از دیگر محصولات خارجی متمایز می نماید، قیمت پایین آن است. غیر از قیمت پایین، طبق اطلاعاتی که در وبسایت رسمی این برند منتشر شده، برترین محصولات بایوآکوا دارای ویژگی های زیر است:

گیاهی بودن محصولات

بایوآکوا مدعی است که از مواد گیاهی برای فراوری محصولاتش استفاده می نماید. چون محصولاتی که بر پایه مواد گیاهی هستند، به راحتی جذب پوست می شوند و این ویژگی، اثربخشی محصولات را بیشتر می نماید.

فرمولاسیون تاثیرگذار

این برند از فرمولاسیون و ترکیبات بسیار قدیمی استفاده می نماید که در عین حال، از نظر علمی هم تاثیرگذاری آن ها ثابت شده است. به وسیله دریافت بازخورد از مصرف نمایندگان با انواع مختلف پوست و بعلاوه دهه ها تحقیق و توسعه و بهبود مستمر، اکنون فرمول های بالغ و فناوری استخراج گیاهان در اختیار این برند است.

تنوع بالا

این برند یک لاین کامل از محصولات آرایشی و بهداشتی دارد که به نیازهای تمام انواع پوست پاسخ می دهد. از درمان آکنه و جوش های سرسیاه گرفته تا پوست و مو، آبرسانی، لایه برداری و… برای هر هدفی که دنبال یک محصول مناسب باشید، در بین برترین محصولات بایوآکوا می توانید آن را پیدا کنید.

برترین محصولات بایو آکوا؛ 10 محصول پرفروش

در ادامه برترین محصولات بایوآکوا را معرفی می کنیم. محصولاتی که فروش زیادی در بهترین عینک آفتابی داشتند و با آنالیز نظرات کسانی که از آن استفاده نموده اند، می توانید به راحتی برای خرید آن تصمیم بگیرید.

1. سرم پوست بایو آکوا مدل ویتامین C حجم 100 میلی لیتر

سرم ویتامین C یکی از پرهوادارترین محصولات مراقبت از پوست است. این محصول به خاطر اینکه یک آنتی اکسیدان قوی است، نقش موثری در بهبود ظاهر پوست دارد. روشن کردن پوست، کاهش چین و چروک، جوانسازی پوست و جبران خشکی پوست از مهم ترین تاثیرات استفاده از سرم های ویتامین C است.

معمولا این سرم ها قیمت بالایی دارند؛ اما برند بایوآکوا سرم ویتامین C را با قیمت معقول و مناسبی در اختیار شما می گذارد. بیش از 4500 نظر از خریداران این محصول را می توانید در بهترین عینک آفتابی بخوانید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. حدود 76 درصد از خریداران این محصول، خرید آن را توصیه نموده اند.

اگر نمی دانید چرا باید از سرم ویتامین C در روتین پوستی خود بهره ببرید، مطلب زیر را از دست ندهید:

2. کرم ضد جوش بایو آکوا مدل pure skin حجم 30 میلی لیتر

انواع جوش و آکنه یکی از پرتکرارترین شکایت های مردم در خصوص پوست صورتشان است. جوش و آکنه و جای به جای مانده از آن می تواند برای مدت های طولانی روی پوست بماند در نتیجه برترین راه، پیشگیری از جوش زدن با استفاده از محصولات ضدجوش است. کرم ضدجوش بایوآکوا با حجم مناسب و تاثیرگذاری قابل قبول، توانسته مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

این کرم بافت لطیفی دارد و خیلی زود جذب پوست می گردد. در نتیجه لازم نیست نگرانی سنگینی و چربی آن روی پوست باشید. یکی از مزایای استفاده از این کرم، کاهش لک های پوستی است.

3. کرم دور چشم بایو آکوا مدل سم مار وزن 30 گرم

یکی از دغدغه های بیشتر افراد مخصوصا با بالا رفتن سن، افزایش چین و چروک دور چشم ها است. به همین علت است که پزشکان متخصص پوست توصیه می نمایند که از سن جوانی، استفاده از کرم های دور چشم را آغاز کنید که در سن بالا، دچار چین و چروک اطراف چشم نشوید.

چشم و پوست اطراف آن بسیار حساس است و نمی توانید هر کرم یا محصولی را برای آن بهره ببرید. به همین علت باید محصولات تخصصی دور چشم خریداری کنید و کرم دور چشم بایو آکوا مدل سم مار یکی از انواع محصولاتی است که می توانید امتحان کنید. بیش از 71 درصد از خریداران، خرید این محصول را به دیگران توصیه نموده اند.

4. سرم تقویت نماینده مژه و ابرو بایو آکوا مد 001 حجم 7 میلی لیتر

این روزها کاشت مژه و ابرو هواداران زیادی دارد ولی چی بهتر از این که بتوانید ابروها و مژه خود را تقویت کنید و نیازی به کاشت نداشته باشید. ریزش ابرو و مژه می تواند بسیار ناامید نماینده باشد و افراد زیادی دنبال محصول خوب برای تقویت ابرو و مژه می گردند. بایوآکوا فکر اینجا را هم نموده و سرم تقویت نماینده اش هواداران زیادی دارد.

ترکیبات گیاهی موثر در این محصول، رزماری و گزنه است. مهم ترین ویژگی این محصول این است که هم برای ابرو و هم برای مژه می توانید از آن بهره ببرید و نیازی به خرید دو محصول جداگانه نیست.

بسیاری از محصولات تقویت ابرو و مژه فقط تا زمانی که از آن بهره ببرید تاثیرگذار هستند؛ اما ادعای این محصول این است که بعد از قطع مصرف دچار ریزش ابرو و مژه نمی شوید.

5. کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن حجم 50 میلی لیتر

خشکی پوست یکی از شکایت های رایج پوستی خصوصا در فصل های سرد سال است. اگر پوست خشک دارید، استفاده از یک آبرسان همواره برای شما لازم است. حتی کسانی که پوست چرب دارند، باید همواره از یک آبرسان مناسب که فاقد چربی باشد استفاده نمایند. این محصول بایوآکوا برای تمام انواع پوست، چرب، خشک، حساس، معمولی و مختلط مناسب است.

این آبرسان به خاطر داشتن هیالورونیک اسید و کلاژن نقش موثری در احیای پوست و افزایش شادابی آن دارد. پس اگر می خواهید پوست شما بدرخشد و همواره نرم و پرطراوت باشد، این محصول را حتما امتحان کنید.

درباره اهمیت هیالورونیک اسید برای پوست در مطلب زیر

6. ماسک صورت بایو اکوا کد 128 وزن 25 گرم بسته 6 عددی

همه ما از مزیت های استفاده از انواع ماسک برای صورت خبر داریم. بسیاری از افراد ماسک های طبیعی و خانگی را ترجیح می دهند اما سبک زندگی امروزی امکان و فرصت درست کردن ماسک های طبیعی را نمی دهد. اگر می خواهید بدون دردسر، از مزیت ماسک های طبیعی بهره مند شوید، این محصول بایوآکوا را امتحان کنید.

این محصول شامل 6 ماسک صورت با رایحه و تاثیرگذاری های مختلف است. اگر دوست دارید محصولات بایوآکوا و انواع ماسک آن را امتحان کنید با خرید این محصول، با یک تیر 6 نشان می زنید! یک محصول می خرید و 6 نوع مختلف از ماسک های بایوآکوا را امتحان می کنید.

این ماسک ها بدون الکل هستند و پوست شما را خشک و حساس نمی کننند. از ویژگی های آن ها می توان به آب رسانی، آرامش بخشی، از بین بردن تیرگی و لک، بازسازی نمایندگی، براق نمایندگی و تسکین دهندگی اشاره نمود.

7. کرم مرطوب نماینده بایو آکوا مدل mixed وزن 30 گرم بسته 5 عددی

اگر دنبال چند کرم کوچک می گشت که رایحه ها و تاثیرگذاری مختلف داشته باشند و بتوانید آن ها را در کیف دستی خود همه جا بدون دردسر ببرید، این محصول بدون شک برای شما مناسب است. این محصول حاوی 5 کرم مختلف مرطوب نماینده است که می تواند همراه خوبی برای روزهای سرد و خشک سال باشد.

این محصول را بیشتر برای پوست دست استفاده می نمایند؛ اما اگر پوست مستعد آکنه نداشته باشید، می توانید از این کرم برای صورت هم بهره ببرید.

8. شامپو تقویت نماینده و ضد ریزش مو بایو آکوا مدل رزماری حجم 250 میلی لیتر

ریزش مو یکی از مسائل رایجی است که این روزها افراد زیادی با آن دست وپنجه نرم می نمایند. اگر شما هم ریزش مو دارید و محصولات مختلف را بدون نتیجه امتحان نموده اید، این بار این محصول برند بایوآکوا را امتحان کنید. این شامپو ریشه مو را تقویت می نماید و متعادل نماینده چربی پوست سر است.

این شامپو با داشتن عصاره رزماری و زنجبیل و اسطوخودوس، یک محصول گیاهی برای حفاظت از موهای شما و یکی از برترین محصولات بایوآکوا است.

اگر دوست دارید در خصوص خواص رزماری برای رشد مو بیشتر بخوانید، مطلب زیر را از دست ندهید:

9. ماسک صورت بایو آکوا مدل ویتامین C بسته 4 عددی به همراه قرص ماسک ورقه ای بسته 4 عددی

اگر دوست دارید تاثیر ویتامین C را روی پوست صورت خود امتحان کنید اما هوادار سرم نیستید، پیشنهاد ما استفاده از ماسک های حاوی این ویتامین است. این محصول مجموعه ای از 4 ماسک مختلف بایوآکوا است که حاوی ویتامین C هستند.

بعد از استفاده از این محصول و آنالیز تاثیر آن روی پوست می توانید به سمت مصرف محصولات تخصصی تر بروید و سرم های ویتامین را امتحان کنید.

این ماسک برای انواع پوست مناسب است. پوست را روشن می نماید و منافذ باز آن را کوچک می نماید. اگر می خواهید پوستی شاداب و شفاف داشته باشید و کشسانی پوست را افزایش دهید، یک بار این ماسک ها را امتحان کنید.

10. لوسیون بدن بایو آکوا مدل هلو حجم 250 میلی لیتر

برترین محصولات بایوآکوا فقط به محصولات پوست و آرایش محدود نمی گردد. لوسیون بدن هم یکی دیگر از محصولات این برند است که هواداران پروپاقرصی دارد. این لوسیون بدن با رایحه دوست داشتنی و خاصیت نرم نمایندگی اش، مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

از این محصول روی پوست تمیز یعنی بعد از حمام بهره ببرید. از ویژگی های آن می توان به نرم کردن و روشن کردن پوست اشاره نمود.

جمع بندی

برند بایوآکوا یک برند چینی فراوری محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو است. برترین محصولات بایوآکوا را می توانید از بهترین عینک آفتابی خریداری کنید و تاثیرگذاری این محصولات را آنالیز کنید. مهم ترین ویژگی این برند، قیمت مناسب نسبت به مزایایی است که این محصولات برای داشتن پوست، مو و ظاهری زیباتر برایتان به ارمغان می آورند.

منبع: Thebioaqua

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین محصولات بایوآکوا؛ 10 محصول پرفروش که باید امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین محصولات بایوآکوا؛ 10 محصول پرفروش که باید امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید