جذاب ترین دکوراسیون های اتاق نشیمن

به گزارش بهترین عینک آفتابی، اتاق نشیمن از جمله مکان هایی است که طراحی دکوراسیون آن بسیار حائز اهمیت می باشد. این قسمت از خانه فضایی برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده و میهمانان است, به همین دلیل استفاده از طرح های جذاب و زیبا باعث می گردد حسی ماندگار و دوست داشتنی در ذهن میهمانان به جای بماند. در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن از سبک های متنوعی استفاده می گردد که در نوشته های پیشین به معرفی آنها پرداخته شد. هم اکنون در این نوشته از ما سعی نموده ایم به معرفی چند نمونه از زیباترین دکوراسیون اتاق نشیمن بپردازیم تا با استفاده از آنها بتوانید با طرح های جدید و زیبا آشنا شده و از آنها ایده بگیرید. با ما همراه باشید.

جذاب ترین دکوراسیون های اتاق نشیمن

سالنی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نمایی زیبا و زنده دارد که با پنل های چوبی مقاوم مزین شده است. دیوارهای این سالن و سقف با طرح چوب طراحی شده و علاوه بر آن کفپوش چوبی زیبایی این اتاق نشیمن را دوچندان نموده است. نورپردازی هایی که با لامپ های LED در سقف اجرا شده و چراغی که در کنار مبلمان قرار داده شده فضای این سالن را روشن و نورانی تر نموده است.

آنچه که در طراحی این اتاق نشیمن به چشم می خورد جذابیت و زیبایی است. استفاده از قاب های چوبی برای پنجره, درب و فضای پشت تلویزیون با رنگ آمیزی ملایم دیوار باعث شده فضای این اتاق آرام و زیبا به نظر بیاید.

طرحی که در تصویر زیر مشاهده می کنید برای افرادی که می خواهند دکوراسیون اتاق نشیمن خود را با رنگ های تیره طراحی نمایند کاملاً ایده آل است. مبلمان پارچه ای خاکستری با پرده های قهوه ای تیره, کفپوش چوبی و لوستر شیشه ای همه در کنار هم تاثیر بسزایی در زیبایی این اتاق نشیمن گذاشته اند.

ترکیب رنگی ملایم و زیبایی که در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن زیر به چشم می خورد نمایی جذاب و مدرن به آن بخشیده است. استفاده از سنگ های درخشان مرمر به عنوان کفپوش عامل موثری در انعکاس نور و جذابیت می باشد. کفپوش سنگی در کنار مبلمان دو رنگ فضای این اتاق نشیمن را مدرن جلوه داده است.

طرح زیر برای افرادی که رنگ های شاد را دوست دارند بسیار مناسب است. رنگ آمیزی زیبای دیوار و نصب تابلوهای رنگارنگ بر روی آن فضایی زنده در این اتاق نشیمن به وجود آورده است. ترکیب رنگ های زیبا و متنوع جذابیت فضا را دوچندان نموده است.

دکوراسیون این اتاق نشیمن حسی از حضور در دوران گذشته را به شما منتقل می نماید. این اتاق نشیمن با رنگ های سنتی قدیمی, مجسمه های زیبا و گلدان های متنوع در گوشه و کنار مزین شده است. مبلمان دنج و فرش های کوچکی که در این اتاق قرار گرفته اند به همراه ترکیب رنگی مشابه تداعی نماینده دکوراسیون قرن میانه است.

طراحی به سبک مدرن بر خطوط صاف تاکید دارد. به همین دلیل استفاده از اشکال مستطیل شکل, دایره ای و خطوط زاویه دار در دکوراسیون مدرن به وفور به چشم می خورد. اصولاً از این اشکال در سبک مینیمالیسم که یکی از سبک های مدرن به حساب می آید استفاده می گردد. اتاق نشیمنی که در تصویر زیر مشاهده می کنید بر اساس دو فاکتور کاربرد و راحتی طراحی شده است.

  • تور چین ارزان

    تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

  • تور ویتنام

    تور ویتنام | برای دیدار از سرزمین زیبای هانوی و شهرهای شگفت انگیز ساحلی با ما همراه باشید.

منبع: ساختمانچی

به "جذاب ترین دکوراسیون های اتاق نشیمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذاب ترین دکوراسیون های اتاق نشیمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید