خبرنگاران آخرین شرایط شیوع ویروس کرونا در کرمان بررسی شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، کرمان - خبرنگاران - جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان گفت: در حال حاضر 12 شهرستان این استان دارای شرایط آبی، 10 شهرستان شرایط زرد و سیرجان در شرایط نارنجی واقع شده است.

خبرنگاران آخرین شرایط شیوع ویروس کرونا در کرمان بررسی شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی محمدصادق بصیری روز شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: امروز در ستاد ملی کرونا مصوب شد که از 25 اسفندماه جاری به بعد، رنگ بندی جدیدی توسط وزارت بهداشت اعلام شود که به شهرستان ها ابلاغ خواهیم کرد.

جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان شرح داد: در سال جاری 67 جلسه استانی ستاد کرونا را در استان برگزار کرده ایم که با احتساب مصوبات امروز، 598 مصوبه به مراجع ذی ربط ابلاغ شده است.

بصیری بیان داشت : صدور مجوز تردد در ایام پیش رو توسط فرمانداران صادر خواهد شد.

کاهش موارد بستری بیماران کرونایی در سیرجان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه تغییرات محسوسی در حوزه دانشگاه علوم. پزشکی کرمان در فرایند بیماری کرونا نداشته ایم گفت : در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزایش مختصری نسبت به هفته گذشته شاهد بودیم و در حوزه دانشگاه های علوم پزشکی بم و رفسنجان نیز افزایش یک و نیم نفری داشته ایم.

حسین صافی زاده با بیان اینکه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان شاهد کاهش موارد بستری بیماران کرونایی هستیم افزود: فرایند شرایط بیماری استان فرایند قطعی با نوسانات مقطعی بوده و تا به امروز به سمت پیک چهارم این ویروس نرفته ایم و امیدواریم شاهد ادامه همین فرایند و نزولی باشیم و مرگ و میر نیز ثابت است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آخرین شرایط شیوع ویروس کرونا در کرمان بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آخرین شرایط شیوع ویروس کرونا در کرمان بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید