خبرنگاران واژگونی خودرو در جاده شوشتر-گتوند یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش بهترین عینک آفتابی، دزفول-خبرنگاران- رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند گفت: واژگونی خودروی سواری پژو 405 در جاده شوشتر- گتوند حوالی روستای شهرک پنجم گتوند منجر به فوت زن 50 ساله و مصدومیت مرد 30 ساله و 2 زن 17 و 37 ساله شد.

خبرنگاران واژگونی خودرو در جاده شوشتر-گتوند یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت

عیسی بشیری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار بهترین عینک آفتابی با بیان اینکه این حادثه عصر امروز به این مرکز اعلام شد، اضافه نمود: نیروهای فوریت های پزشکی گتوند با 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس از شوشتر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه زن 50 ساله در محل حادثه فوت کرد، ادامه داد: مرد 30 ساله و خانم 17 ساله برای درمان به بیمارستان 32 تختخوابی کارون گتوند و خانم 37 ساله به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر اعزام شدند.

علت حادثه در دست آنالیز است.

به گزارش بهترین عینک آفتابی، چهاردهم شهریورماه در جریان تصادف خودروی پژو 405 و پراید در جاده کوشکک در بخش مرکزی گتوند 2 نفر جان باختند و 2 نفر دیگر مصدوم شدند.

دوازدهم شهریورماه نیز در تصادف 2 خودروی پراید در جاده مهمانشهر شهید محسن بنی نجار در بخش مرکزی گتوند سه خانم 15، 18 و 45 ساله و 2 مرد 22 و 52 ساله مصدوم شدند.

بخش زیادی از جاده های شهرستان گتوند به علت عرض کم، پیچ های زیاد، تاریکی در شب و حجم بالای تردد شاهد حوادث مرگبار رانندگی است.

ساماندهی و ایمن سازی و چهاربانده کردن جاده های حادثه خیز شهری و روستایی شهرستان گتوند مطالبه مهم شهروندان از مسئولان شهرستانی و اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان است.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران واژگونی خودرو در جاده شوشتر-گتوند یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واژگونی خودرو در جاده شوشتر-گتوند یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید