خلاقیت تازه ایرباس، نصب جایگاه های نیمکتی

به گزارش بهترین عینک آفتابی، شرکت ایرباس بالاخره توانست با نصب جایگاه های نیمکتی به کشمکش بین مسافران بر سر جا انتها دهد. ایرباس با نصب این جایگاه ها توانسته آسایش بیشتری را برای مسافران، بویژه خانواده ها فراهم کند. در این جایگاه های تازه که مشابه جایگاه عقب اتومبیل است، دستگیره و کمربندها قابل تنظیم بوده و می توان به دلخواه فضای نشستن را بزرگتر یا کوچکتر کرد. این مورد راهکار بسیار مناسبی برای تنظیم فضای نشمینگاه جایگاه متناسب با جثه فیزیکی افراد است. قابل تنظیم بودن کلیه امکانات جایگاه این امکان را برای مهمانداران پرواز فراهم می نماید تا کمربندها را برای نشستن بچه ها میان والدین، بدون احتیاج به استفاده از دستگیره ها، در فضایی راحت تنظیم نمایند.

خلاقیت تازه ایرباس، نصب جایگاه های نیمکتی

البته در خصوص این قابلیت تازه چندان شگفت زده نشوید، زیرا این جایگاه ها بصورت یک گزینه اضافی در پروازها ارائه می گردد و شرکت های هوایی از آن بعنوان یک امتیاز استفاده می نمایند؛ به عبارت دیگر برای استفاده از این گزینه باید هزینه بیشتری پرداخت کنید!

تغییر تازه دیگری که به وسیله شرکت ایرباس در طراحی جایگاه ها انجام شده، ایجاد فضا برای اشیای دستی مسافران است. در این طرح تازه کوشش شده تا با بلندکردن پشتی جایگاه فضایی مناسب برای قراردادن لوازم مسافران در زیر جایگاه فراهم گردد. البته اجرای این طرح مستلزم آن خواهد بود تا فضایی زیر جایگاه که مسافران برای دراز کردن پاهای خود استفاده می کردند، اندکی تنگ تر گردد. در آینده نزدیک شرکت ایرباس طرح های خلاقانه دیگری از جمله کلاه ایمنی مجازی را نیز در دست اجرا دارد.

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "خلاقیت تازه ایرباس، نصب جایگاه های نیمکتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاقیت تازه ایرباس، نصب جایگاه های نیمکتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید