خیابان السیف، یکی از مقاصد پربازدید در دبی

به گزارش بهترین عینک آفتابی، دبی از طریق خور دبی به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می گردد. قسمت شرقی دیره و قسمت غربی بر دبی می باشد. بر دبی منطقه تاریخی و قدیمی در دبی است که علاوه بر جذابیت های زندگی مدرن، مراکز جهانگرد سنتی زیادی نیز دارد.

خیابان السیف، یکی از مقاصد پربازدید در دبی

این منطقه متشکل از چندین منطقه کوچک و مهم در دبی است از جمله منطقه الکرامه، برجمان، البستکیه و السیف می باشد که هرکدام به تنهایی منطقه ها گردشگری و تجاری مهمی هستند.

امروزه اگرچه آسمان خراش ها و ساختمان های فوق مدرن چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نمایند اما هنوز هم بر دبی برای تجربه ای اصیل و عربی در بین گردشگران خارجی محبوب و پرطرفدار است.

خیابان السیف در کنار خور دبی و با طولی برابر 1.8 کیلومتر، یکی از مقاصد پربازدید در دبی محسوب می گردد. با فضایی مجذوب کننده و مسحور نماینده، السیف ریشه در فرهنگ و میراث دبی دارد. تلفیق منطقه ها سنتی با منظره ها مدرن و معاصر در این خیابان، نمادی از غرور دبی به گذشته، امروز و آینده آن است. فروشگاه های متعدد و لوکس، انواع غذاخوری ها، رستوران ها و هتل های شیک از ویژگی های برجسته السیف هستند.خیابان السیف دبی

ساحل السیف در محله تاریخی الفهیدی شهر دبی واقع شده است .این ساحل یکی از قدیمی ترین سواحل دبی به شمار میرود؛ البته در چند سال اخیر، شکلی مدرن و امروزی، به خود گرفته است. در گذشته این ساحل ، پاتوق ماهیگیران ،غواصان و صیادان مروارید بوده است. در این ساحل کشتی های قدیمی و قایق های از کار افتاده رها شده اند و شما می توانید کشتی ها و قایق های سنتی عربی مثل عبره را ببینید ،که قایقی از جنس چوب است و در گذشته به وسیله اهالی بومی دبی برای رفت و آمد روی آب استفاده می شده است.خیابان السیف دبی

این قایق های بزرگ و مجذوب کننده بسیار دیدنی هستند و توجه همه رابه خود جلب می نمایند، به طوری که روزانه افراد بسیاری برای بازدید از آنها راهی منطقه الفهیدی می شوند. در گذشته ازاین قایق ها جهت تردد در شهر استفاده می شدند ،اما امروزه تنها استفاده سرگرمیی دارند.

ساحل السیف نیز مانند سواحل دیگر دبی امکانات زیادی را دارا میباشد مانند : تعداد فراوانی فروشگاه غذا خوری ،امکانات اقامتی و همینطور مجموعه کاملی از فعالیت ها و ورزش های آبی، که دبی قدیم و نو را در هم ادغام نموده است تا سرگرمی خوبی برای شما میهمانان این ساحل داشته باشد .

منبع: گردشبان

به "خیابان السیف، یکی از مقاصد پربازدید در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان السیف، یکی از مقاصد پربازدید در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید