در ماه مارس چه محصولاتی از اپل معرفی می شوند؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، در هشتم ماه مارس شرکت اپل قرار است آیفون ارزان قیمت و مک بوک پرو خود را معرفی کند.

در ماه مارس چه محصولاتی از اپل معرفی می شوند؟

بهترین عینک آفتابی - جزئیات بیشتری در مورد مک بوک پرو سطح پایه اپل منتشر شده که انتظار می رود پس از معرفی سیلیکون اختصاصی M1 در سال 2020، امسال از تراشه M2 به روز شده بهره مند شود.

به گزارش سایت digitaltrends؛ خبرنگار مارک گورمن، ادعا کرده که مک بوک اپل با تراشه M2 در اوایل ماه مارس معرفی و اواخر امسال عرضه می شود. همچنین گورمن گفت که به نظر می رسد اپل در رویداد مجازی 8 مارس از M2 MacBook Pro ، آیفون ارزان قیمت SE 5G و یک iPad نو رونمایی کند.

اپل در پی عرضه M2 MacBook Pro در قفسه های فروشگاه ها خیلی زود پس از معرفی مانند مدل های M1 Pro و M1 Max MacBook Pro باشد که در پاییز گذشته رونمایی شدند. گفته می شود که این شرکت بر روی چهار دستگاه محاسباتی M2 دیگر نیز کار می کند.

با توجه به توضیحات Gurman از دیگر مک بوک پرو M2 بالقوه، ما در حال حاضر ایده ای از اندازه مدل آینده نداریم. به عنوان مثال، مک بوک پرو های فعلی که از تراشه های M1 Pro و M1 Pro Max استفاده می کنند، مدل های 14 و 16 اینچی هستند. خارج از تراشه M2، گورمن ادعا می کند که اپل برای همیشه از تاچ بار در این مدل از مک بوک پرو خلاص شود، اما هنوز هیچ برنامه ای برای آوردن Face ID به لپ تاپ های خود ندارد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در ماه مارس چه محصولاتی از اپل معرفی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ماه مارس چه محصولاتی از اپل معرفی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید