رایزنی داورزنی و FIVB برای حل مشکل ویزای آمریکا

به گزارش بهترین عینک آفتابی، پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به آری گراسا رئیس FIVB در مورد درخواست لغو میزبانی آمریکایی ها به دلیل عدم توانایی در صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران و اعلام آمادگی تهران برای میزبانی از تیم ها در هفته سوم لیگ ملت ها در بالاترین سطح بین المللی، شب گذشته مسئولان فدراسیون جهانی والیبال با ارسال پیامی خواهان برگزاری جلسه آنلاین در سریعترین زمان ممکن شدند.

رایزنی داورزنی و FIVB برای حل مشکل ویزای آمریکا

بر این اساس ظهر امروز محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران، فابیو آزوددو و استفان باخ مدیر کل اجرایی و رئیس حقوقی فدراسیون جهانی والیبال در جلسه ای آنلاین به آنالیز راهکار هایی برای حل مسائل موجود پرداختند.

محمدرضا داورزنی با اعلام مواضع فدراسیون والیبال ایران، از عدم توانایی آمریکایی ها برای صدور ویزای تیم ملی گلایه نموده و ضمن یادآوری آمادگی تهران برای میزبانی در هفته سوم این رقابت ها، خواستار پیگیری بیشتر و سریع تر این موضوع شد.

فابیو آزودو مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال ضمن ابراز همدردی به علت به وجود آمدن این مسائل و تاکید بر هم موضع بودن FIVB با فدراسیون والیبال ایران در مورد عدم همکاری سفارت آمریکا در ترکیه بر هم جبهه بودن ایران و FIVB بر سر این موضوع و حمایت از بازیکنان ستاره و تیم ملی ایران تاکید نمود.

مدیر کل اجرایی FIVB ضمن حمایت از خواسته های به حق فدراسیون والیبال ایران اظهار داشت که فدراسیون جهانی والیبال نهایت کوشش خود را با تمام توان برای رفع شدن این مشکل به خرج خواهد داد تا در اسرع وقت این موانع رفع گردد. او بعلاوه از استفان باخ خواست تا این موضوعات با جدیت و فشار بیشتری پیگیری گردد.

در انتها این جلسه، طرفین ضمن اعلام یکسان بودن مواضع، بر کوشش و انجام اقداماتی در جهت حل مسائل در روزهای آینده تاکید نمودند.

منبع: فرارو

به "رایزنی داورزنی و FIVB برای حل مشکل ویزای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی داورزنی و FIVB برای حل مشکل ویزای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید