صادقیانی: مسائل مالی اجازه حضور ستاره های والیبال دنیا در ایران را نمی دهد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال: با این شرایط مالی، آوردن باریکن خوب خارجی سخت شده در حالی که حضور ستاره های والیبال در لیگ ما باعث پویایی بیشتر لیگ و پیشرفت والیبال می گردد.

صادقیانی: مسائل مالی اجازه حضور ستاره های والیبال دنیا در ایران را نمی دهد

گروه ورزشی بهترین عینک آفتابی- در برنامه این هفته سوت سرانجام به رشته والیبال و موفقیت های این رشته پرداخته شد.

آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی جوانان والیبال و میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون مهمان ویژه برنامه بودند.

سرمربی تیم ملی زیر 16 سال والیبال توضیحاتی را در مورد سطح رقابت ها، شرایط تیم ملی جوانان و کسب عنوان قهرمانی بیان کرد که گزیده این گفت گو را در ادامه می بینید:

با توجه به اینکه این مسابقات برای اولین بار در آسیا برگزار گردید هیچ پیش زمینه ای برای این رقابت ها نداشتیم، پس از اعلام وجود همچین مسابقاتی سریعا بحث استعدادیابی را در سراسر کشور آغاز کردیم و حدود بیش از هزار و صد نفر بازیکن را مورد ارزیابی قرار دادیم که 160 نفر از این بازیکنان به مرحله دوم تست گیری رسیدند و در نهایت 30 نفر را به عنوان تیم A و 30 نفر دیگر هم به عنوان تیم B انتخاب نموده و کارمان را آغاز کردیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

آرش صادقیانی درباره شرایط مالی در مورد بازیکنان گفت: ما از نظر استعداد خیلی جلوتر هستیم و از حریفان پیشی گرفته ایم اما از نظر سخت افزاری تیم ما در قیاس با رقیب هایمان در آسیا مانند چین و ژاپن بسیار عقب تر است.

اگر به مسئله مالی بازیکنان توجه بیشتری گردد شرایط بهتر می گردد و به ما یاری می نماید تا استعدادهایمان را از دست ندهیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ادامه داد: فوتبال عربستان که اخیراً بسیار سروصدا می نماید قطعا هدف و فکر در آن نهفته است، اگر یک بازیکنی لژیونر گردد فقط خودش از هر لحاظ پیشرفت می نماید اما اگر ستاره های جهان به کشور بیایند 14 تیم 14 نفره درگیر پیشرفت و آب بندی شدن می شوند و خودباوری بازیکنان به وجود می آید.

با این شرایط مالی و ارزی، آوردن باریکن خوب خارجی سخت شده در حالی که حضور ستاره های والیبال در لیگ ما باعث پویایی بیشتر لیگ و پیشرفت بیشتر والیبال می گردد، از زمان کم تر شدن بازیکنان خارجی در والیبال کشورمان دچار نوسانات شدید شده ایم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صادقیانی: مسائل مالی اجازه حضور ستاره های والیبال دنیا در ایران را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقیانی: مسائل مالی اجازه حضور ستاره های والیبال دنیا در ایران را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید