رده بندی پردرآمدترین ورزشکاران طول تاریخ، ام باپه در صدر

به گزارش بهترین عینک آفتابی، در رده بندی پردرآمدترین ورزشکاران طول تاریخ بر اساس اندازه حقوقی که گرفته اند یا می گیرند، دو چهره برجسته فوتبال قرار دارند.

رده بندی پردرآمدترین ورزشکاران طول تاریخ، ام باپه در صدر

به نقل از نشریه پاریزین فرانسه؛ کیلیان ام باپه مهاجم تیم فوتبال پاری سن ژرمن در صورتی که تا انتها قرارداد جدیدش در پارک دو پرنس بماند، از نظر حقوقی که از مالکان فرانسوی دریافت می نماید، پردرآمدترین ورزشکار تاریخ می گردد.

به موجب قراردادی که ام باپه تابستان سال جاری با پاری سن ژرمن منعقد کرد و سه سال هم اعتبار دارد، بازیکن فرانسوی می تواند 630 میلیون یورو حقوق بگیرد، البته در صورتی که تا انتها سال سوم یعنی 2015 در پارک دو پرنس بماند. از این رقم مجموعاً 216 میلیون یورو صرفاً حقوق خالصی است که بازیکن از باشگاه می گیرد. به این رقم 180 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش تمدید قرارداد داست که طی سه سال پرداخت می گردد. پاداش وفاداری هم بخشی دیگر از این 630 میلیون یورو را تشکیل می دهد به این ترتیب که ماندن تا انتها فصل اول 70 میلیون یورو، ماندن تا انتها فصل دوم 80 میلیون یورو و ماندن تا انتها فصل سوم (2025) 90 میلیون یورو دریافت خواهد نمود.

با این ارقام، قرارداد ام باپه با پاری سن ژرمن به صورت بالقوه جای قرارداد هم تیمی آرژانتینی اش لیونل مسی به عنوان پرهزینه ترین قرارداد تاریخ با یک ورزشکار را می گیرد. مسی تابستان سال 2021 به پاریسی ها پیوست و تا انتها آن، 555 میلیون یورو دریافت خواهد نمود. از رقمی که مسی از پاریسی ها دریافت خواهد نمود، 138 میلیون یورو به عنوان حقوق ثابت سالانه و یکسری پاداش های اقتصادی متغیر است که طی دو قسط به او پرداخت می گردد. در همین حال PSG به مسی 115 میلیون و 225 هزار یورو هم به عنوان پادادش تمدید و 78 میلیون یورو دیگر به عنوان پاداش وفاداری می دهد.

در زیر رده بندی بازیکنان دارای بیشترین حقوق و پاداش دریافتی را در سراسر دنیا را مشاهده می کنید:

بهترین عینک آفتابی ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رده بندی پردرآمدترین ورزشکاران طول تاریخ، ام باپه در صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رده بندی پردرآمدترین ورزشکاران طول تاریخ، ام باپه در صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید