روستاهای لرستان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب یک هزار و 5 مرسوله ثبت سفارش داشتند

به گزارش بهترین عینک آفتابی، محمد ناظری مدیر کل پست لرستان در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در لرستان، گفت: با توجه به انتها دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در تاریخ 11 بهمن ماه، از ابتدای این نمایشگاه تا انتها روز 19 بهمن، تعداد 7 هزار و 825 مورد از درخواست های خرید هم استانی ها وارد لرستان شده است.

روستاهای لرستان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب یک هزار و 5 مرسوله ثبت سفارش داشتند

وی ادامه داد: از این تعداد 6 هزار 820 مرسوله شهری و یک هزار و 5 مورد مرسوله روستایی بوده، با توجه به این نکته که ناشران به نوبت در حال ارسال مرسولات هستند این تعداد کماکان افزایش پیدا خواهد نمود؛ اما آنچه تا کنون وارد استان لرستان شده به صورت صد در صدی تحویل خریداران شده است.

ناظری در مورد مقدار مرسولات ارسالی ناشران لرستان نیز گفت: ناشران لرستانی شرکت کننده در دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران تعداد 828 مورد ثبت سفارش داشته اند که در اولین دوره این تعداد 680 مرسوله بود.

مدیر کل پست استان لرستان در مورد اهمیت نظام آدرس دهی خریداران اضافه کرد: انتظار داریم به منظور تسریع در ارائه خدمات به گیرندگانِ نهایی، آدرس و کدپستی دقیق به هنگام ثبت سفارشات مد نظر خریداران و دوستداران کتاب واقع گردد که شبکه پستی و اداره کل پست استان بتواند خدمات با کیفیت و با سرعت بهتری را ارائه دهد.

وی به طرح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر چشیدن طعم شیرین فناوری برای مردم اشاره نمود و اظهار کرد: نمایشگاه مجازی کتاب یکی از زیرساخت های فناوری است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دستگاه های مختلف از جمله مجموعه پست کشور طعم شیرین فناوری را در زندگی مردم وارد کرد، ان شاالله که در سال های آینده نیز بتوانیم این زیرساخت را توسعه دهیم و خدمات بهتری را به همه هم استانی ها ارائه دهیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "روستاهای لرستان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب یک هزار و 5 مرسوله ثبت سفارش داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاهای لرستان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب یک هزار و 5 مرسوله ثبت سفارش داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید