سرمربی پورتو: طارمی با فشار طرفداران به ترکیب اصلی نمی رسد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، باوجود گذشت 6 هفته از لیگ فوتبال پرتغال و دو هفته از لیگ قهرمانان اروپا، سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم پورتو هنوز به مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم به صورت ثابت بازی نداده و طارمی اغلب به نام بازیکن تعویضی وارد زمین شده است.

سرمربی پورتو: طارمی با فشار طرفداران به ترکیب اصلی نمی رسد

این مسئله از ابتدای فصل انتقاد برخی از طرفداران پورتو و سئوال بهترین عینک آفتابی پرتغالی را در پی داشته است که چرا کونسیسائو همچنان به مهاجم ایرانی برای قرار دادن وی در ترکیب اصلی اعتماد نمی نماید.

این سئوال مجدداً امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی پورتو با المپیک مارسی در لیگ قهرمانان اروپا پرسیده شد. پورتو فردا شب در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا میزبان المپیک مارسی است.

کونسیسائو در پاسخ به این سئوال که آیا عدم حضور مهدی طارمی مربوط به رفتار او است یا عملکرد فنی؟ گفت: دلیلش رفتار بازیکن نیست زیرا طارمی بسیار مودب است. او کوشش می نماید برترین عملکرد را داشته باشد با این حال طارمی مثل تعدادی از بازیکنان هنوز این فرصت را نداشته است که از ابتدا در ترکیب باشد.

سرمربی پورتو که از سوی بخشی از طرفداران این تیم بابت بازی دادن به طارمی تحت فشار است، ادامه داد: من ترکیب خود را بر اساس درخواست طرفداران انتخاب نمی کنم. بازیکنی در ترکیب اصلی قرار می گیرد که استحقاقش را داشته باشد. این بستگی به این دارد که بازیکنان چه چیزی می توانند به تیم اضافه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمربی پورتو: طارمی با فشار طرفداران به ترکیب اصلی نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پورتو: طارمی با فشار طرفداران به ترکیب اصلی نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید