لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، گنج زاده دومین برنزی کاراته ایران

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سجاد گنج زاده با رجحان در ملاقات رده بندی لیگ جهانی کاراته وان لیسبون پیروز به کسب دومین مدال برنز کاراته ایران شد.

لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، گنج زاده دومین برنزی کاراته ایران

به گزارش بهترین عینک آفتابی، رقابت های لیگ دنیای کاراته وان پرتغال از روز جمعه- 10 اردیبهشت ماه با حضور 769 کاراته کا از 87 کشور دنیا در لیسبون شروع شد.

امروز(یکشنبه-12 اردیبهشت ماه) و در روز سرانجامی مسابقات، سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم در ملاقات رده بندی به مصاف مهدی فیلالی نایب قهرمان امیدهای دنیا در سال 2019 از فرانسه رفت و با رجحان 3 بر 2 به دومین مدال برنز کاراته ایران رسید.

سجاد گنج زاده برای حضور در ملاقات رده بندی روز گذشته پس از استراحت در دور نخست، به مصاف رواری داگال از ایرلند رفت و به رجحان قاطعانه 8 بر صفر دست یافت.

او در دور سوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل آلیاکسی وودچیتش از بلاروس به رجحان دست یافت و در دور چهارم با نتیجه 2 بر یک از سد آنجلو کوسیچ از کرواسی گذشت و به ملاقات نیمه نهایی راه یافت.

نماینده کاراته کشورمان در این مرحله به مصاف گوگیتا آرکانیا از گرجستان و پس از تساوی 3-3 با قانون سنشو(کسب امتیاز نخست) مغلوب حریف خود شد.

در رقابت های امروز، حمیده عباسعلی پیروز به کسب مدال برنز شده بود و سارا بهمنیار و رزیتا علیپور در ملاقات رده بندی مقابل رقبای خود شکست خوردند. تا ساعاتی دیگر، بهمن عسگری و ذبیح الله پورشیب در ملاقات نهایی به میدان خواهند رفت.

رقابت های لیگ دنیای کاراته وان لیسبون آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو به وسیله رنکینگ فدراسیون دنیای است و امروز با برگزار ملاقاتهای رده بندی و نهایی اوازن مختلف به سرانجام می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، گنج زاده دومین برنزی کاراته ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، گنج زاده دومین برنزی کاراته ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید