سرویس موسیقی گوگل به زودی غیرفعال می گردد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، گوگل تصمیم دارد تا پیش از خاتمه تابستان سرویس موسیقی خود را از دسترس کاربران خارج و غیرفعال کند.

سرویس موسیقی گوگل به زودی غیرفعال می گردد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری بهترین عینک آفتابی، گوگل مدت ها پس از آنکه اعلام نموده بود سرویس های پخش موسیقی Google Play Music و YouTube Music را غیرفعال می نماید سرانجام بیان کرد اپلیکیشن پخش موسیقی گوگل تا شهریور ماه امسال برای همواره غیرفعال می گردد.

گوگل کروم وب سایت ها را از نمایش هشدارهای بی مورد باز می دارد

اپلیکیشن گوگل پلی موزیک ابتدا در کشورهای استرالیا و نیوزیلند از دسترس کاربران خارج و پس از آن تا مهر ماه به طور کامل در همه نقاط دنیا غیرفعال می گردد. هم زمان با خاموش شدن اپلیکیشن پخش موسیقی گوگل، خدمات نسخه تحت وب این برنامه نیز برای همواره متوقف خواهد شد.

گوگل از کاربران خواسته است تا پیش از سرانجام مهلت اعلام شده برای غیرفعال سازی برنامه پخش موسیقی، تمام اطلاعات و داده های مورد نظر را که در این اپلیکیشن ذخیره نموده اند به محل دیگری انتقال داده و از پاک شدن فایل های مورد استفاده خود جلوگیری نمایند. این شرکت ابزارهای معینی را نیز برای انتقال اطلاعات گوگل پلی موزیک به کاربران معرفی نموده است.

کارابران اپلیکیشن پخش موسیقی گوگل این امکان را دارند که تعداد زیادی موسیقی مورد علاقه خود را در قسمت کتابخانه این برنامه ذخیره و هر زمان که تمایل داشتند آن ها را گوش نمایند. فعلا معین نیست گوگل برای Google Play Music برنامه جایگزینی معرفی خواهد نمود یا خیر.

کارشناسان فناوری معتقدند گوگل باید به سرعت نرم افزاری جایگزین برای برنامه گوگل پلی موزیک معرفی کند تا علاوه بر کاربران عادی فراوری نمایندگان موسیقی نیز که محتوای صوتی و تصویری خود را در این اپلیکیشن عرضه می کردند دچار مشکل نشده و همچنان هواداران خود را حفظ نمایند.

4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "سرویس موسیقی گوگل به زودی غیرفعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس موسیقی گوگل به زودی غیرفعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید