سهم 1500 مگاواتی فولاد مبارکه در ایجاد نیروگاه تازه در کشور

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت:این شرکت سهم 1500 مگاواتی در ساخت 10 هزار مگاوات ظرفیت تازه نیروگاهی کشور را دارد.

سهم 1500 مگاواتی فولاد مبارکه در ایجاد نیروگاه تازه در کشور

به گزارش گروه استان های بهترین عینک آفتابی از اصفهان، محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه درباره نقش شرکت فولاد مبارکه اصفهان در اجرای طرح ساخت 10 هزار مگاوات ظرفیت نو نیروگاهی گفت: گروه فولاد مبارکه به سهم خود متعهد شده تا هزار و 500 مگاوات از این کسری را جبران کند؛ با چنین اقدامی شرکت فولاد مبارکه علاوه بر رفع احتیاج خود، می تواند بخشی از مسائل شبکه را هم رفع کند.

وی اضافه نمود: شرکت فولاد مبارکه درصدد است تا بخشی از سهم خود در تحقق این طرح را از نیروگاه خورشیدی و بخش دیگری از آن را به وسیله نیروگاه حرارتی در دستور کار قرار دهد تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

محمدیاسر طیب نیا صنایع بزرگ را برای تأمین انرژی برق، آب، گاز و مواد اولیه با کمبود روبرو دانست و اضافه نمود: به عنوان مثال در حوزه برق حدود 14 هزار مگاوات کسری ظرفیت در کشور وجود دارد که برای این موضوع برنامه ریزی شده تا بخش اصلی این کسری را صنعت جبران کند و صنایع بزرگ معدنی و کشور بخشی از سرمایه گذاری برای اجرای طرح ساخت 10 هزار مگاوات ظرفیت نو نیروگاهی را که رفع کننده احتیاج و مشکل خودشان خواهد بود را انجام دهند.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیش از نیمی از فولاد کشور را تامین می نماید.

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سهم 1500 مگاواتی فولاد مبارکه در ایجاد نیروگاه تازه در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم 1500 مگاواتی فولاد مبارکه در ایجاد نیروگاه تازه در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید