شاتل موبایل رنج نو شماره سیم کارت های هوشمند خود را به بازار عرضه کرد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، شاتل موبایل رنج نو شماره سیم کارت های هوشمند خود را با پیش شماره 0998 و کد 22 به بازار ارتباطات کشور عرضه کرد.

شاتل موبایل رنج نو شماره سیم کارت های هوشمند خود را به بازار عرضه کرد

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه با پوشش سراسری4G/LTE طی سال های گذشته، سیم کارت های هوشمند خود را با رنج شماره های 099810 الی 099821 به بازار عرضه نموده بود و هم اکنون بلوک تازه شماره های خود را با رنج 099822 در دسترس متقاضیان بازار ارتباطات کشور قرار داده است.

شاتل موبایل به عنوان تنها اپراتور دانش بنیان تلفن همراه کشور و ارائه دهنده سیم کارت هوشمند در ایران، امکان اتصال اتوماتیک به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکان سیم کارت های خود فراهم نموده و در قالب فناوری نوآورانه و انحصاری سیم کارت هوشمند، با تحلیل مداوم شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکان، باکیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا هوشمند انتخاب می نماید.

لازم به ذکر است این اپراتور با هدف توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، راه چاره انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان را در سراسر کشور پیاده سازی نموده تا مشترکان شاتل موبایل علاوه بر بهره مندی از انتخاب هوشمند شبکه بتوانند با شماره گیری کددستوری #8 1 یا با مراجعه به مدیریت اینترنتی حساب یا اپلیکیشن شاتل موبایل من، از شرایط اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود آگاه شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه مطلوب خود را انتخاب نمایند. از سایر خدمات متمایزی که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکان خود فراهم نموده می توان به قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا، تعرفه ویژه مصرف آزاد و ارائه متنوع ترین و ارزان ترین بسته های اینترنت همراه و ترکیبی اشاره نمود.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب و خرید شماره های رند و عادی رنج تازه می توانند علاوه بر امکان مراجعه حضوری به بیش از 4000 مرکز فروش و خدمات پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، به وسیله فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل اقدام نموده یا با شماره 09981000000 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرآنلاین

به "شاتل موبایل رنج نو شماره سیم کارت های هوشمند خود را به بازار عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاتل موبایل رنج نو شماره سیم کارت های هوشمند خود را به بازار عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید