شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی تسهیلات ویژه دریافت خواهند کرد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بخش کشاورزی احتیاج به فعال کردن شرکت های دانش بنیان دارد و برای حمایت از این شرکت ها تسهیلات ویژه به فعالان این حوزه پرداخت می گردد.

شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی تسهیلات ویژه دریافت خواهند کرد

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در یک روز کاری در نشست هم اندیشی و صمیمانه با هسته های دانش بنیان پا درد دل جوانان خلاق و دانش بنیان نشست.

افلاطونی اضافه نمود: کشاورزی حوزه بسیار بزرگی دارد که جای کار بسیار دارد و ورود نوآوری و فن آوری و دانش نو به آن لازم است.

وی اضافه نمود: علم و ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی کم بوده که باید کوشش کرد این علم بیشتر به بخش کشاورزی وارد گردد و این احتیاج به علم و دانش مستمر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه بخش کشاورزی با بکارگیری واحد های دانش بنیان در جهت حل مشکل و پیشبرد اهداف توسعه کشاورزی حرکت می نماید گفت: با تسهیل و ورود ایده های نو و فن آور به بخش کشاورزی می توان راه را برای توسعه شرکت دانش بنیان فراهم کرد.

این مسئول گفت: واحد های هسته فن آور که توان تبدیل شدن به شرکت های دانش بنیان را دارند باید زمینه ای برای ارتقای آن ها فراهم کرد.

افلاطونی گفت: تولیدات واحد های فن آور و شرکت های دانش بنیان باید به وسیله دهکده فن آوری و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی تجاری گردد تا با فروش محصولات زمینه پایداری و ارتقای شرکت های دانش بینان فراهم گردد.

وی اعلام نمود: جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان آمادگی کامل برای انجام همکاری گسترده با واحد های هسته فن آور و شرکت های دانش بنیان را دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: محصولات واحد های هسته های فن آور برای عرضه به بازار باید تایید و گواهی استاندارد را دریافت نمایند.

در انتها این نشست از هسته های فن آور بخش کشاورزی در رویداد تانا با اهدا لوح قدردانی شد.

بهترین عینک آفتابی قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی تسهیلات ویژه دریافت خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی تسهیلات ویژه دریافت خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید