شیائومی هر 76 ثانیه یک خودرو فراوری می نماید!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، تحویل بعضی از مدل های شیائومی SU7 به علت استقبال زیاد و ظرفیت فراوری محدود، تا هفت ماه طول می کشد.

شیائومی هر 76 ثانیه یک خودرو فراوری می نماید!

به گزارش خبرگزاری بهترین عینک آفتابی و براساس گزارش زومیت، استقبال چشمگیر از خودرو شیائومی SU7 باعث شده است تا زمان تحویل بعضی از تیپ های این خودرو از جمله تیپ مکس به سه تا هفت ماه برسد. SU7 اولین خودرو شیائومی محسوب می گردد و این شرکت با چالش هایی برای افزایش ظرفیت فراوری روبرو است.

قیمت خودرو SU7 در تیپ استاندارد از 215٬900 یوان (حدود 27٬900 یورو) آغاز می گردد. قیمت مناسب در کنار طراحی مدرن و مشخصات فنی مطلوب باعث شده است تا بسیاری از چینی ها برای سفارش SU7 اقدام نمایند.

تیپ های پرو و مکس با مشخصات فنی بهتر و آپشن های بیشتر قیمت بالاتری دارند اما همچنان از رقبایی مانند پورشه تایکان و تسلا مدل اس مقرون به صرفه تر هستند.

شیائومی به شدت در حال توسعه شبکه نمایشگاه های خود در سراسر چین است. درحال حاضر 59 نمایشگاه در چین وجود دارد که SU7 را در معرض دید مشتریان قرار می دهند. شیائومی میخواهد تا انتها امسال میلادی 211 نمایشگاه در سراسر چین افتتاح کند.

کارخانه شیائومی در پکن قرار است سالانه 300 هزار خودرو فراوری کند و در فاز اول با ظرفیت فراوری 150 هزار خودرو آغاز به کار می نماید. در حال حاضر، کارخانه می تواند 40 دستگاه SU7 در ساعت فراوری کند؛ یعنی هر 76 ثانیه یک خودرو از خط فراوری خارج می گردد.

شیائومی امیدوار است تا اواسط سال 2024 به ظرفیت فراوری فاز یک برسد؛ هدفی که می تواند زمان تحویل را به اندازه قابل توجهی کاهش دهد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شیائومی هر 76 ثانیه یک خودرو فراوری می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی هر 76 ثانیه یک خودرو فراوری می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید