طرح تازه ایمنی گردشگران در تایلند

به گزارش بهترین عینک آفتابی، ایسنا/ این خبر پیرامون طرح تازه ایمنی گردشگران در تایلند برای شما مخاطبان گرامی نوشته شده است.

طرح تازه ایمنی گردشگران در تایلند

به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت این کشور در صورت فوت توریستان تحت این طرح تازه تا سقف یک میلیون بات (37270 دلار سنگاپور) غرامت پرداخت خواهد نمود.

محدودیت های سفر طی همه گیری کووید-19 بخش حیاتی توریستی تایلند را تحت تأثیر قرار داد و رقم توریستان به آن سرعتی که مقامات امیدوار بودند، بازگشت نکرد.

وزیر توریستی تایلند به خبرگزاری فرانسه گفت که طرح تازه ایمنی مسافران تایلند از اول ژانویه شروع شده و تا 31 آگوست ادامه خواهد داشت و هدف این کمپین این است که به توریستان خارجی اطمینان دهد که تایلند ایمن است و همه تحت مراقبت قرار خواهند گرفت.

البته دولت تایلند تاکید می نماید که این طرح حوادث ناشی از غفلت، اعمال عمدی، اعمال غیر قانونی یا رفتار مخاطره آمیز را پوشش نمی دهد. توریستان می توانند به وسیله وبسایت ایمنی مسافران تایلند در این طرح ثبت نام نمایند.

در سال 2023 حدود 28 میلیون نفر از تایلند بازدید کردند که در مقایسه با 11 میلیون نفر در سال قبل آن قرار گرفته است اما همچنان نسبت به 40 میلیون نفری که در سال 2019، آخرین سال قبل از همه گیری و سفر به تایلند ثبت شده، بسیار کاهش یافته است.

مقامات امیدوارند در سال 2024 به رقم 35 میلیون توریست دست یابند که هدف آن 55 میلیارد دلار عایدی است.

منبع: همگردی

به "طرح تازه ایمنی گردشگران در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تازه ایمنی گردشگران در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید