علی نژاد: نقاط ضعف ورود تماشاگران به استادیوم ها را شناسایی کردیم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، معاون وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با حضور تماشاگران در ورزشگاه های ورزشی توضیحاتی را بیان نمود.

علی نژاد: نقاط ضعف ورود تماشاگران به استادیوم ها را شناسایی کردیم

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد افتتاحیه اولین دوره مسابقات قهرمانی دنیا ناشنوایان در رشته های تکواندو و کاراته اظهار کرد: بسیار خرسند هستیم که میزبان 15 کشور در این مسابقات هستیم، کشور هایی از قاره آمریکا و اروپا در این مسابقات حضور پیدا کردند. امیدوارم شاهد رقابت های خوب و جذابی باشیم.

او ادامه داد: ورزش ناشنوایان مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است و یکی از فدراسیون هایی است که نگاه ویژه ای به آن وجود دارد. به واسطه همین موضوع ما سعی می کنیم که از میزبانی های این شکلی حمایت کنیم.

او اضافه کرد: ما کوشش می کنیم با تغییر بعضی از ظرفیت های قانونی بتوانیم خدمات بهتری به این عزیزان ورزشکار ارائه کنیم. خوشبختانه در کمیسیون اجتماعی مجلس و با حمایتی که اعضای محترم کمیسیون کردند، در اصلاح قانون سرباز قهرمان، بحث المپیک ناشنوایان هم اضافه شد و ورزشکارانی که در این المپیک ها حضور پیدا می نمایند، در نهایت می توانند به استخدام دولت در بیایند و این اتفاق بسیار خوبی است.

علی نژاد در مورد بازگشایی استادیوم آزادی در روز گذشته گفت: اتفاق جدیدی در کشور در حال اجرا است و این بحث محدودیت های هوشمند است و یا همان شیوه نامه های هوشمندی که از اول آذر ماه ابلاغ خواهد شد. یکی از این شیوه نامه ها در ارتباط با موضوع ورزش است. با هماهنگی که با کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی کرونا داشته ایم، روز گذشته این کار به صورت آزمایشی انجام شد و ما می خواستیم که نواقص و مشکلاتی که هست را آنالیز کنیم و اجازه دادیم تعدادی برای حضور در استادیوم آزادی و برای تماشای بازی تیم های فوتبال استقلال و نساجی به داخل استادیوم بروند.

علی نژاد در خاتمه صحبت های خود گفت: ما نقاط ضعف را شناسایی کردیم و به امید خدا فردا در جلسه ای که در کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی کرونا خواهیم داشت، این موضوع و نقاط ضعف را مورد آنالیز قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید

  • حضور علی نژاد در مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندوی ناشنوایان دنیا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "علی نژاد: نقاط ضعف ورود تماشاگران به استادیوم ها را شناسایی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: نقاط ضعف ورود تماشاگران به استادیوم ها را شناسایی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید