لیست باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی در آذر 1400

به گزارش بهترین عینک آفتابی، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی موردتأیید وزارت صمت، بخش عمده مسئولیت ارزشیابی کیفی خودروها را در کشور برعهده دارد.

لیست باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی در آذر 1400

در شرایطی که به خاطر تصادف مرگبار جاده بهبهان افکار عمومی جریحه دار شده است، به نظر نمی رسد درج یا عدم درج ستاره های کیفی برای خودروهای داخلی اهمیت چندانی برای مشتریان داشته باشد. بااین حال طبق روال همواره این گزارش منتشر شده است.

فرآیند ارزشیابی کیفی خودروها برای آگاهی از تمام ایرادات موجود در خودرو به وسیله راهنمایی آدیت به کشف عیوب عملکردی و تأثیر حداکثری ایرادات ایمنی طراحی شده است. بعلاوه در ارزشیابی کیفی، خودرو از نظر عیوب ظاهری و عملکردی بازرسی می گردد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل های موجود، خودروهای داخلی را در 5 دسته قیمتی آنالیز می نماید و بسته به سطح کیفی و البته اندازه رضایت مشتریان، بین 1 تا 5 ستاره کیفی را برایشان در نظر می گیرد.

در بخش وانت ها و پیکاپ ها، پیکاپ فوتون تازه ایران خودرو دیزل و کی ام سی T8 کرمان موتور بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده اند.

فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور نیز همچنان با کسب 5 ستاره کیفی، بهترین خودروها در رده قیمتی خودشان هستند. دنا پلاس اتوماتیک، دنا پلاس معمولی، پژو 207 پانوراما، تارا و شاهین نیز در بخش قیمتی خود پیروز به کسب 4 یا 5 ستاره ایمنی شده است.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک ـ بخش سواری آذر 1400

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک ـ بخش وانت آذر 1400

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین آذر 1400

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ بهترین عینک آفتابی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "لیست باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی در آذر 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی در آذر 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید