فیلم لو رفته از همسر مهدی عبدی گلزن پرسپولیس ! ، الینا کیست؟!

به گزارش بهترین عینک آفتابی، خبرنگاران: فیلم الینا همسر مهدی عبدی و خواهرش در فضای مجازی کولاک کرد.

فیلم لو رفته از همسر مهدی عبدی گلزن پرسپولیس ! ، الینا کیست؟!

مهدی عبدی در تیم پرسپولیس پا به توپ است. مهدی عبدی از فوتبالیست های دهه 70 است. مهدی عبدی به تازگی ازدواج نموده است. فیلم جشن عروسی مهدی عبدی منتشر شده است. عکس مهدی عبدی و همسرش را یک روز قبل عروسی مشاهده کنید.

به گزارش بهترین عینک آفتابی،عکس و فیلم لو رفته از مراسم عروسی و ازدواج مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس و عکس های دو نفره الینا همسر مهدی عبدی مهاجم تیم پرسپولیس را ببینید.

مهدی عبدی لیسانسه فوتبالیست

مهدی عبدی دانشجوی لیسانس رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد قائمشهر مازندران است، او با 181 سانتی متر قد در پست مهاجم بازی می نماید و راست پا است.

بیوگرافی فوتبالی مهدی عبدی

مهدی عبدی فوتبال را با هم محله ای خود علی علیپور و برادرش حسن عبدی از روستای قراخیل قائمشهر آغاز کرد سپس به صورت جدی با تیم پرسپولیس قائمشهر زیر نظر محمد و رضا رامشگر فوتبال ادامه داد.

در سال 96 - 97 از قائم شهر به تیم امید پرسپولیس تهران پیوست و زیر نظر رضا حلالی توانست در لیگ امید های کشور با 24 گل زده به آقای گل این لیگ دست یابد.

مراسم عروسی و ازدواج مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس در 23 سالگی داماد شد، او جشن بزرگی به مناسبت ازدواجش برگزار کرد که به علت تجمع و حضور مهمانان زیاد در شرایط کرونایی انتقادهایی داشته است

ویدیوهای منتشر شده از جشن مراسم ازدواج مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس انتقادهای زیادی را در پی داشت. البته به علت پوشش و لباس مهدی عبدی این جشن متعلق به مراسم ازدواج وی نیست و جشنی برای داماد شدن و یا به نوعی جشن سرانجام مجردی است، اما دوستان و هواداران نزدیک مهدی عبدی در استوری به او تبریک خوشبخت باشی را نوشتند.

منبع: رکنا

به "فیلم لو رفته از همسر مهدی عبدی گلزن پرسپولیس ! ، الینا کیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم لو رفته از همسر مهدی عبدی گلزن پرسپولیس ! ، الینا کیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید