معمای سرمربی در سپاهان؛ مورایس تمدید کرد یا نه؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، تیم فوتبال سپاهان با راهنمایی ژوزه مورایس پرتغالی در بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر شرکت کرد، اما با این مربی که سابقه کار با ژوزه مورینیو را هم دارد نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

معمای سرمربی در سپاهان؛ مورایس تمدید کرد یا نه؟

سپاهان در خاتمه فصل و در رقابت با پرسپولیس، به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد. پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل محمدی تا هفته آخر رقابت نزدیکی با سپاهان داشت و در نهایت با پیروزی برابر نساجی در ایستگاه خاتمهی لیگ، با 66 امتیاز قهرمان شد و سپاهان با 65 امتیاز به نایب قهرمان بسنده کرد.

عملکرد مورایس در سپاهان البته رضایت مدیران این باشگاه را در پی داشته است؛ تا جایی که برای تمدید قرارداد این مربی پرتغالی دست به کار شده اند و پیشنهادی را به او داده اند.

این خبری است که مورایس آن را تایید می نماید. مربی پرتغالی در این خصوص به روزنامه رکورد گفت: رضایت گسترده ای بین طرفداران و بعلاوه در باشگاه از عملکرد تیم وجود دارد که باعث شد پیشنهاد تمدید قرارداد را به من بدهند.

مورایس البته نگفته که تصمیمش در رابطه با این پیشنهاد چه خواهد بود، اما در ادامه به تمجید از شرایط سپاهان در لیگ ایران پرداخته است.

منبع: فرارو

به "معمای سرمربی در سپاهان؛ مورایس تمدید کرد یا نه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای سرمربی در سپاهان؛ مورایس تمدید کرد یا نه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید