مهاجم رئال جوایز برترین های فصل اسپانیا را درو کرد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در مراسم برترین های فصل گذشته لالیگا به وسیله نشریه مارکا مورد تجلیل نهاده شد.

مهاجم رئال جوایز برترین های فصل اسپانیا را درو کرد

بنزما در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا نقش مهمی ایفا کرد و به همین دلیل نه تنها جایزه پی چی چی به عنوان برترین گلزن مسابقات را کسب کرد بلکه جایزه دی استفانو به عنوان برترین بازیکن فصل 22-2021 لالیگا را نیز به دست آورد. کریم بعلاوه جایزه برترین بازیکن از نظر طرفداران را هم دریافت کرد که البته اسپانسر این جایزه شرکت هیوندای بود و نظرسنجی به وسیله این شرکت انجام شد.

کریم بنزما پس از مصدومیتی سه هفته ای به تمرینات رئال مادرید برگشته است و در دوازده بازی آینده رئال مادرید پیش از جام جهانی نقش موثری خواهد داشت. مهمترین بازی رئال مادرید در روز 24 مهر مقابل بارسلونا خواهد بود که رئال مادرید باید انتقام شکست فصل گذشته در برنابئو را از کاتالان ها بگیرد.

بنزما پس از دریافت جایزه گفت که برترین گلی که فصل گذشته در لالیگا زده، گلش در بازی برگشت مقابل سویا بود که به کامبک رئال مادرید منجر شد و البته برترین گل های کل فصل گذشته اش را هم مربوط به هت تریک مقابل پی اس جی در برنابئو دانست که به کامبک رئال مادرید و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منجر شد.

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو

به "مهاجم رئال جوایز برترین های فصل اسپانیا را درو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم رئال جوایز برترین های فصل اسپانیا را درو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید