نتایج کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی کاپ آسیا، بایبوردی در رده نخست ایستاد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، رقابت های تیراندازی با کمان کاپ آسیایی تایلند در مرحله مقدماتی برگزار شد.

نتایج کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی کاپ آسیا، بایبوردی در رده نخست ایستاد

به گزارش بهترین عینک آفتابی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، رقابت های تیراندازی با کمان کاپ آسیایی تایلند صبح امروز در دو ماه ریکرو مردان و کامپوند بانوان آغاز شد.

نتایج کمانداران کشورمان به شرح زیر است:

رضا شبانی در مرحله مقدمانی ریکرو مردان با امتیاز 643 در رده دهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه 6 بر 4 به رجحان رسید. وی در دور یک هشتم نهایی روز پنجشنبه به مصاف کمانداری از بنگلادش می رود.

محمدحسین گلشنی در مرحله مقدمانی ریکرو مردان با امتیاز 642 در رده سیزدهم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه 7 بر یک به رجحان رسید. وی روز پنجشنبه باید با کمانداری از مالزی دیدار کند.

ارشک فاضل در مرحله مقدمانی ریکرو مردان با امتیاز 622 در رده بیست و دوم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از فیلیپین رفت و با نتیجه 6 بر 2 به رجحان رسید. وی روز پنجشنبه باید به کمانداری از قزاقستان دیدار کند.

گیسا بایبوردی در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با امتیاز 689 در رده نخست ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی استراحت دارد و روز پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی با کمانداری از بنگلادش بازی خواهد کرد.

ویدا حلیمیان در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با امتیاز 677 در رده یازدهم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه 138 بر 136 به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی روز پنجشنبه به مصاف کمانداری از هند می رود.

کوثر خشنودی کیا در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با امتیاز 677 در رده دهم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی استراحت دارد و روز پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از هند می رود.

راحله فارسی در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با امتیاز 669 در رده پانزدهم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با نتیجه 143 بر 136 به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی روز پنجشنبه به مصاف کمانداری از هند می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نتایج کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی کاپ آسیا، بایبوردی در رده نخست ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی کاپ آسیا، بایبوردی در رده نخست ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید