احتیاج سکوی رسالت به تامین آب شیرین رفع شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، واحد آب سازی سکوی رسالت با کوشش متخصصان شرکت نفت فلات قاره ایران با موفقیت راه اندازی و احتیاج این سکو به تامین آب شیرین ازسوی شناورها برطرف شد.

احتیاج سکوی رسالت به تامین آب شیرین رفع شد

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، از آنجا که تأمین آب شیرین مورد احتیاج سکوی رسالت از طریق تأسیسات مستقر در خشکی و از طریق شناور انجام می شد، این موضوع سبب می شد همواره در شرایط نامساعد جوی، کارکنان سکو با مشکل کمبود ذخایر آب روبه رو شوند و شرایط نامطلوبی برای آنان به وجود بیاید. به همین منظور پس از هماهنگی مسئولان سکوی رسالت با رئیس منطقه و رؤسای عملیات فراوری و نوسازی تعمیرات، برنامه ریزی های لازم برای دریافت و انتقال یک دستگاه پکیج آب سازی بدون استفاده (از رده خارج) از منطقه بهرگان به سکوی رسالت در دستور کار نهاده شد.

این موضوع با پیگیری و هماهنگی بین منطقه ها و همیاری و همکاری منطقه بهرگان در سال 97 انجام شد و پس از انتقال و استقرار دستگاه در سکوی رسالت، کارکنان متخصص سکو با تکیه بر توان داخلی و با امکانات محدودی که در اختیار داشتند همه ادوات دستگاه آب سازی را سرویس و تعمیر کردند و خاتمه به شرایط بسیار مطلوبی برای راه اندازی رساندند.

برای تأمین آب شور ورودی این دستگاه دو عدد جوکی پمپ مستعمل موجود در سکو بازطراحی، تعمیر و نصب شد و 22 بهمن ماه سال جاری هم زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این واحد با ظرفیت فراوری روزانه 25 تن آب شیرین افتتاح و به صورت آزمایشی راه اندازی شد. با اجرای موفقیت آمیز، این پروژه بدون هیچ مسئله ای عملیاتی و با این اقدام احتیاج سکو به آب شیرین مناسب برای همواره رفع شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "احتیاج سکوی رسالت به تامین آب شیرین رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج سکوی رسالت به تامین آب شیرین رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید