هر آنچه از فصل سوم Jack Ryan باید بدانید

به گزارش بهترین عینک آفتابی، دومین فصل از سریال جک رایان (Jack Ryan) در سال 2019 میلادی پخش شده بود و از آن موقع حدود سه سال می گذرد و بیننده ها مشتاقانه منتظر تماشای فصل سوم سریال بودند که اواخر امسال میلادی پخش خواهد شد. در ادامه همراه با ما باشید.

هر آنچه از فصل سوم Jack Ryan باید بدانید

سریال جک رایان با بازی جان کرازینسکی (John Krasinski) در نقش اصلی است و داستان تحلیلگر سازمان سی آی ای را روایت می نماید که اکنون به عنوان جاسوس در حال فعالیت است. او در فصل سوم نیز وارد ماموریت مهیج دیگری می گردد که سرشار از رویدادهای اکشن و پر تنش خواهد بود.

سرویس آنلاین آمازون پرایم علاوه بر اینکه اطلاعاتی را در خصوص فصل سوم سریال جک رایان ارائه داده، از تمدید آن برای فصل چهارم خبر داده است. فصل چهارم در سال آینده میلادی پخش می گردد و آخرین فصل این سریال اکشن و جاسوسی خواهد بود، سریالی که بر اساس مجموعه کتاب هایی به همین نام نوشته تام کلنسی (Tom Clancy) ساخته شده است.

داستان فصل سوم سریال Jack Ryan

اگر چه سریال جک رایان در هر فصل خود بازیگران و کاراکترهایی آشنا دارد اما هر کدام از آن ها داستان و ماموریتی متفاوت را به نمایش در می آورند. در فصل اول و دوم، جک رایان در ماموریت های متفاوت در نقاط مختلف دنیا حضور داشت و حالا در فصل سوم نیز قرار است ماموریتی تازه را در مکانی تازه آغاز کند.

در فصل سوم سریال جک رایان، او که در شهر رم مشغول به کار است، متوجه تهدید بین المللی بسیار بزرگی در روسیه می گردد، جایی که در آن، گروهی از مستبدان بر اساس یک نقشه مخفی 50 ساله، سلاح و نقشه برای احیای اتحاد جماهیر شوروی تامین نموده اند. او نقشه خودش را با روسای سازمان به اشتراک می گذارد اما آن ها حرف او باور نمی نمایند و حالا او خودش به هدفی برای سازمان سیا تبدیل شده و در عین حال تهدیدی برای روس ها است که سعی در از بین بردن او دارند. فصل سوم سریال جک رایان علاوه بر پرداختن به این مسائل، قرار است بیشتر به زندگی شخصی جک نیز بپردازد.

بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan

سریال جک رایان در جمع بازیگران خود ستاره های نام آشنا و بااستعدادی را دارد که برای بیننده ها بسیار مجذوب کننده هستند. در فصل اول و دوم، بازیگران بسیار خوبی حضور داشتند و فصل سوم نیز همین روند را ادامه خواهد داد. البته بعضی از بازیگران فصل اول و دوم در این فصل تازه نخواهند بود.

همانطور که در بالا ذکر شده بود، جان کرازینسکی ستاره این سریال است و در فصل سوم نیز بار دیگر نقش جک رایان را بازی می نماید که کهنه سرباز نیروی دریایی و تحلیلگر مالی سازمان سیا است و اکنون به عنوان رئیس بخش تامین مالی تسلیحاتی فعالیت می نماید.

وندل پیرس (Wendell Pierce) و مایکل کلی (Michael Kelly) از جمله دیگر بازیگران اصلی هستند که در فصل سوم نیز حضور خواهند داشت. وندل پیرس نقش مامور سیا به نام جیمز گریر و رئیس رایان را بازی می نماید. مایکل کلی نیز نقش ایستگاه سازمان سیا در ونزوئلا به نام مایک نوامبر را به تصویر می کشد.

جیمز کاسمو (James Cosmo) در نقش لوکا، پیتر گوینس (Peter Guinness) در نقش پتر، نینا هاس (Nina Hoss) در نقش آلنا و الکسی ماولوف (Alexei Mavelov) در نقش الکسی از جمله بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران فصل سوم سریال جک رایان اضافه شده اند.

بتی گابریل (Betty Gabriel) دیگر بازیگر تازه وارد فصل سوم سریال جک رایان به شمار می رود که نقش الیزابت رایت را بازی خواهد نمود. مایکل پنیا (Michael Peña) نیز قرار است به عنوان بازیگر مهمان و در نقش افسری از واحدی به نام رینباو سیکس در فصل سوم حضور داشته باشد.

تعداد قسمت های فصل سوم سریال Jack Ryan

فصل اول و دوم سریال جک رایان هر کدام هشت قسمت داشتند و انتظار می رود که فصل سوم سریال نیز هشت داشته باشد و هر کدام از آن ها نیز میانگین حدود 50 دقیقه زمان خواهند داشت. همه قسمت ها به صورت یکجا عرضه می شوند.

تاریخ پخش فصل سوم سریال Jack Ryan

پخش سومین فصل از سریال جک رایان قرار است در تاریخ 21 دسامبر سال 2022 میلادی (چهارشنبه 30 آذر 1401) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم آغاز خواهد شد.

منبع: فوت و فن

به "هر آنچه از فصل سوم Jack Ryan باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از فصل سوم Jack Ryan باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید