همکاری ال جی با Unity برای ارائه تجربه های نو در فضای مجازی

به گزارش بهترین عینک آفتابی، همکاری این دو شرکت جهت توسعه فن آوری های بنیادین برای Meta-home و انسان دیجیتال است.

همکاری ال جی با Unity برای ارائه تجربه های نو در فضای مجازی

ال جی الکترونیکس (LG) با شرکت Unity ، که یک پلتفرم پیشروی دنیای در فراوری و اجرای محتوای سه بعدی در لحظه (RT3D) است، به منظور توسعه Meta-home و انسان های دیجیتال تفاهم نامه ای را منعقد کرد.

Meta-home به کاربران اجازه می دهد که از فضای شخصی زندگی شان یک نسخه دیجیتالی بسیار دقیق و مشابه بسازند و در این فضای پویای مجازی که مطابق با فضای زندگی واقعی خودشان است زمان خود را سپری نمایند. تمام محصولات LG نصب شده در خانه واقعی کاربر در Meta-home وجود دارند. از این گذشته، هر تنظیماتی که کاربر بر روی دستگاه های LG خود در فضای دیجیتال انجام دهد در دنیای واقعی بازتاب داده می گردد و این امکان یک تجربه خلاقانه است و روشی نوآورانه و راحت به کاربران ارائه می دهد.

کاربران بعلاوه می توانند محل زندگی دیجیتال خود را با تغییر چیدمان لوازم منزل شخصی سازی نمایند و با سایر کاربران Meta-home از سراسر دنیا ارتباط برقرار نموده و تجربیات و توصیه های شخصی خود را در مورد استفاده از راه کار های سبک زندگی پیشرفته ال­جی با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

علاوه­بر­این، Meta-home دارای انسان های دیجیتالی است که می توانند حس نمایند کاربر چه زمانی احتیاج به یاری دارد تا پشتیبانی به موقع ارائه دهند. برای مثال تشخیص می دهند که کاربر برای مدیریت و استفاده از یکی از لوازم منزلش احتیاج به یاری دارد. این دستیاران دیجیتالی قادرند به وسیله ادغام قابلیت تشخیص صدای ال­جی، پردازش زبان و فن آوری های فهم محتوا، و بعلاوه موتور پیچیده Unity - که صنایع بسیاری از آن استفاده می نمایند -به شکلی طبیعی ارتباط برقرار نمایند.

ساکنین مجازی Meta-home علاوه بر مهارت های مکالمه، با استفاده از حالت های طبیعی چهره متناسب با موقعیت، تعاملات و واکنش هایی را نشان می دهند که آن ها را به عنوان یک انسان باور پذیرتر می نماید.

دکتر کیم بیونگ هون مدیر ارشد فن آوری و معاون اجرایی ال­جی الکترونیکس می گوید: Meta-home که دارای انسان های دیجیتالی است از فن آوری های پیشرفته ال­جی و درک عمیق از مصرف­نمایندگان و محیط خانه های آن ها، و قابلیت های بی نظیر Unity در RT3D و گرافیک کامپیوتری برای ارائه یک نوآوری شگرف در تجربه کاربر،استفاده خواهد نمود.

منبع: فوت و فن

به "همکاری ال جی با Unity برای ارائه تجربه های نو در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری ال جی با Unity برای ارائه تجربه های نو در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید