واکنش عمار حکیم به حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، رهبر جریان حکمت ملی عراق هم به حمله راکتی شامگاه یکشنبه به منطقه الخضراء بغداد واکنش نشان داد.

واکنش عمار حکیم به حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

به گزارش گروه بین الملل بهترین عینک آفتابی، سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در توییتر به حمله راکتی شامگاه یکشنبه به منطقه الخضراء بغداد واکنش نشان داد.

الحکیم گفت: ما بار ها تأکید نموده ایم که هدف قرار دادن نمایندگی های دیپلماتیک، اعتبار عراق را در معرض سوال و بدبینی در برابر افکار عمومی دنیا قرار خواهد داد؛ کما اینکه جان ساکنان و شهروندان مناطق پیرامون آنجا را به خطر می اندازد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید نمود: چنین رفتار های شخصی تقبیح است و نمی توان اجازه داد که چنین اتفاقاتی به گام های کشور در جهت دستیابی به امنیت و ثبات ضربه بزند.

منطقه الخضراء بغداد شامگاه یکشنبه هدف حمله حداقل هشت راکت نهاده شد که به دنبال آن سفارت آمریکا با تایید این حمله گفت که سامانه سی رام مستقر در سفارتخانه این راکت ها دفع نموده است و تنها تلفاتی مادی به ساختمان های مسکونی موسوم به القادسیه در منطقه الخضراء وارد شده است.

این در حالی است که پایگاه خبری صابرین نیوز اظهار داشت که این شلیک های پدافند سفارت آمریکا بوده که به ساختمان های مجتمع مسکونی القادسیه در منطقه الخضراء آسیب هایی را وارد نموده و منجر به وحشت اهالی منطقه الکراده، القادسیه و الجادریه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش عمار حکیم به حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عمار حکیم به حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید