پویش لبخند احسان طی دهه فجر سال جاری در آذربایجان غربی برپا می گردد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام راحل در آذربایجان غربی گفت: پویش لبخند احسان همزمان با دهه فجر سال جاری با هدف یاری های دندانپزشکی به ساکنان منطقه ها محروم در استان برپا می گردد.

پویش لبخند احسان طی دهه فجر سال جاری در آذربایجان غربی برپا می گردد

بهترین عینک آفتابی ارومیه - احسان ابراهیمی گفت: یک میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پویش در نظر گرفته شده و گروه های جهادی دندانپزشکی نیز آن را اجرا می نمایند.

او گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال مرحله ششم فاز دوم پویش همدلی و احسان با اهدای هفت هزار و 200 بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا با اعتبار بیش از 25میلیارد ریال اجرا می گردد.

مرحله هفتم پویش همدلی و احسان اهدایی 18 هزار و 500 بسته پروتئینی بین زنان باردار و شیرده و خانواده های آسیب دیده از کرونا با اعتبار 37میلیارد ریال اجرا می گردد.

بعلاوه در این ایام پویش احسان سلامت در سطح استان اجرا می گردد.

این برنامه ها از اول بهمن تا اخر اسفند امسال ادامه دارد، و تا به امروز 225هزار و 923بسته معیشتی و پروتئینی و 96هزار و 76بسته بهداشتی و 72هزار و500 بسته آموزشی و کنکور در بین خانواده های نیازمند استان توزیع نموده ایم.

او گفت: امسال بعلاوه ستاد اجرایی فرمان امام راحل 150 ویلچر به بچه ها زیر 14 سال معلول و 305 بخاری بین خانواده های نیازمند فاقد لوازم گرمایشی در استان اهدا نموده است.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پویش لبخند احسان طی دهه فجر سال جاری در آذربایجان غربی برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش لبخند احسان طی دهه فجر سال جاری در آذربایجان غربی برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید