پیغام تبریک کونته برای شاگردان قدیمی اش

به گزارش بهترین عینک آفتابی، خبرنگاران: سرمربی پیشین بانوی پیر سی و یکمین قهرمانی این تیم در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را به شاگردان قدیمی اش تبریک گفت.

پیغام تبریک کونته برای شاگردان قدیمی اش

به گزارش بهترین عینک آفتابی، تیم فوتبال یوونتوس شنبه شب با غلبه بر سامپدوریا برای چهارمین سال متوالی و در مجموع برای سی و یکمین بار فاتح سری A ایتالیا شد.

این قهرمانی در ادامه سه قهرمانی متوالی بود که بانوی پیر با راهنمایی آنتونیو کونته، کسب کرد، کسی که تابستان سال پیش در ماجرایی عجیب و غریب ناگهان تصمیم به ترک بانوی پیر گرفت و کمی بعد راهنمایی تیم ملی ایتالیا را برعهده گرفت.

کونته قهرمانی جدید شاگردان قدیمی اش را به آنها تبریک گفت و گفت: یوونتوس نشان داد که چرا از دیگر تیم های سری A قوی تر است. من به یوونتوسی ها به خاطر اسکودتوی جدید شان تبریک می گویم. یووه در لیگ ثابت نموده است که از سایر رقبایش برتر است.

یوونتوس در این فصل با راهنمایی ماسیمیلیانو آلگری نه تنها توانسته قهرمان سری A گردد بلکه به افتخاری دست پیدا نموده است که کونته نتوانست آن را برای بانوی پیر محقق کند. بانوی پیر که در سه فصل مربیگری کونته یک بار به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد و در فصل بعد از آن در مرحله گروهی حذف شد در فصل جاری در جمع چهار تیم برتر اروپا قرار گرفته و این شانس را دارد که با غلبه بر رئال مادرید برای اولین بار از سال 2003 راهی فینال رقابت ها گردد.

  • تور چین ارزان

    تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

  • تور ویتنام

    تور ویتنام | برای دیدار از سرزمین زیبای هانوی و شهرهای شگفت انگیز ساحلی با ما همراه باشید.

منبع: تسنیم

به "پیغام تبریک کونته برای شاگردان قدیمی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک کونته برای شاگردان قدیمی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید