پیش بینی دستیابی بریتانیا به رکورد تعداد گردشگران در سال 2018

به گزارش بهترین عینک آفتابی، VisitBritain پیش بینی کرد بریتانیا به رکود تعداد بازدیدکنندگان در سال 2018 دست پیدا می نماید.

پیش بینی دستیابی بریتانیا به رکورد تعداد گردشگران در سال 2018

بر اساس پیش بینی های اداره گردشگری ملی VisitBritain، آمار تعدا دنیاگرد ها سالانه در بریتانیا درحال افزایش است. این رشد در سال 2018 ادامه خواهد یافت. و انتظار می رود بریتانیا رکورد تعداد بازدیدنمایندگان را از آن خود کند.

انتظار می رود که تعداد بازدیدنمایندگان از انگلستان به مرز 40 میلیون نفر برای اولین بار در سال 2018 برسد و پیش بینی می گردد این عدد به 41.7 میلیون نفر برسد و نسبت به سال 2107 ، 4.4 درصد افزایش یابد همان طور که در سال 2017 ، 39.9 میلیون بازدیدنماینده از انگلستان تماشا کردند.

پیش بینی می گردد که سرمایه بازدیدنمایندگان خارجی به انگلیس در سال 2018 به 26.9 میلیارد پوند برسند و در سال 2108، 6.8 درصد نسبت به امسال که انتظار می رود تا خاتمه سال 25.1 میلیارد پوند گردد، افزایش یابد.

پاتریشیا یاتس، مسئول دنیاگردی بریتانیا، گفت:

گردشگری یکی از ارزشمندترین صنایع صادراتی انگلستان است، آن هم یک صنعت قوی و رقابتی دنیای. این نتایج نه تنها توانایی ادامه دادن انگلستان برای رقابت بین المللی را برای بازدیدنمایندگان نشان می دهد، بلکه نشان از اهمیت گردشگری به عنوان یک پیش برنده رشد مالی است.

ما در حال همکاری با شرکای خود در سراسر دنیا هستیم تا به مشتریان خود نشان دهیم یک سری از تجربیات را فقط در انگلستان می توانند مشاهده نمایند و آن ها را برای رزرو سفر خود به انگلستان تشویق می کنیم.

ما در امسال شاهد رشد خوبی با همکاری ایالات متحده و چین هستیم آن ها در حال توسعه محصولات جدیدی هستند که برای بازدیدنمایندگان خارج از کشور رزرو انگلستان و کشف آن بسیار آسان می گردد.

VisitBritain به عنوان بخشی از کمپین دنیای بریتانیا GREAT، انگلستان را به عنوان یک مقصد گردشگری در سطح بین المللی ترویج می نماید.

بریتانیا در سال 2017 رتبه سوم را برای گردشگری دنیا در رتبه بندی نشریات ملی Anholt-GfK کسب کرد که بالاترین رتبه آن طی دو سال گذشته است.

NBI (اداره ملی تحقیقات) ویژگی هایی مانند ساختمان های تاریخی و اثرهای تاریخی، زندگی شهری پرجنب و جوش و زیبایی طبیعی را در نظر می گیرد.

به طور کلی، انگلستان سومین کشور از 50 کشور است که موقعیت آن از سال 2011 حفظ شده است.

گردشگری به اقتصاد کشور بریتانیا به ارزش 127 میلیارد پوند، ایجاد شغل و افزایش رشد مالی در سراسر کشور و منطقه ها آن یاری می نماید.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com

به "پیش بینی دستیابی بریتانیا به رکورد تعداد گردشگران در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی دستیابی بریتانیا به رکورد تعداد گردشگران در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید