پیش فروش 45 هزار خودروی داخلی از هفته آینده ، تحویل 30 هزار تعهد معوق ایران خودرو تا 2 ماه دیگر

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش فروش 45 هزار دستگاه از محصولات این خودروساز از هفته آینده اطلاع داد.

پیش فروش 45 هزار خودروی داخلی از هفته آینده ، تحویل 30 هزار تعهد معوق ایران خودرو تا 2 ماه دیگر

به گزارش بهترین عینک آفتابی به نقل از تسنیم، فرشاد مقیمی در حاشیه بازدید معاونان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از نمایشگاه نظام پیشنهادات کارکنان ایران خودرو درخصوص فرایند فراوری در این خودروساز گفت: با وجود محدودیت های بین المللی، در اردیبهشت ماه سال جاری، رکورد فراوری در ایران خودرو با فراوری 51هزار دستگاه خودرو شکسته شد.

وی اعلام کرد: با تمهیداتی که وزارت صمت در نظر گرفته، سعی بر این است که خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: اقدامات متعددی در زمینه ارتقای موتورهای تی. یو.5 و تی.یو.3 و موتور ای.اف.7 در راستای کاهش آلایندگی و مصرف سوخت و همچنین عبور از استانداردهای 85گانه انجام داده ایم.

وی درخصوص فراوری خودروهای برقی اعلام کرد: فراوری خودروهای برقی فرآیند مشخصی دارد که ایران خودرو گام های خوبی در این زمینه برداشته است.

مقیمی اضافه نمود: درحال حاضر، محصولات ایران خودرو براساس استانداردهای مصوب ملی فراوری می گردد.

وی درخصوص خودروهای ناقص کف کارخانه اظهار کرد: برخی از این خودروها یک تا دو قطعه کسری دارند که با ترخیص قطعات از گمرک جمهوری اسلامی ایران، خودروها تکمیل و تحویل مشتریان خواهند شد.

مقیمی از کاهش تعداد تعهدات معوق اطلاع داد و گفت: تعداد تعهدات معوقه به مشتریان به 30هزار دستگاه رسیده است که در بازه زمانی یک تا دو ماهه به مردم تحویل می دهیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیش فروش 45 هزار خودروی داخلی از هفته آینده ، تحویل 30 هزار تعهد معوق ایران خودرو تا 2 ماه دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فروش 45 هزار خودروی داخلی از هفته آینده ، تحویل 30 هزار تعهد معوق ایران خودرو تا 2 ماه دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید