کیم جونگ-اون سفیدپوش سوار بر شاسی بلند لاکچری ، بازدید رهبر کره شمالی از مناطق سیل زده

به گزارش بهترین عینک آفتابی، کیم جونگ-اون که به ندرت از پیونگ یانگ خارج و بین مردم ظاهر می گردد، سوار بر یک خودرو شاسی بلند اشرافی برای بازدید از مناطق سیل زده جنوب کره شمالی به روستایی نزدیک مرز کره جنوبی رفت.

کیم جونگ-اون سفیدپوش سوار بر شاسی بلند لاکچری ، بازدید رهبر کره شمالی از مناطق سیل زده

به گزارش بهترین عینک آفتابی به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی، 40 روز بارش پیاپی باران بخش هایی از شبه جزیره کره را درگیر سیل نموده و در کره شمالی دست کم 700 خانه گرفتار سیل و بیش از 180 خانه و کلبه تخریب شده اند. رهبر جوان کره شمالی که این روزها زمزمه هایی از اوضاع نامناسب سلامتی اش به گوش می رسد، در اقدامی کم سابقه همراه گروهی از مقام های ارشد دولتی برای بازدید از مناطق سیل زده و مصاحبه با مردم به جنوب این کشور رفت.

رسانه رسمی کره شمالی تصویری از کیم جونگ-اون منتشر کرد که با همان لباس سفید معروف در خودرو را باز نموده و در حال حرف زدن با مردم و کشاورزان خسارت دیده است. اهالی منطقه هم به محض خبردار شدن از حضور رهبر کره شمالی، خودشان را به آنجا رساندند تا با او ملاقات و حرف هایش را گوش نمایند. کیم به همراهانش دستور داد به مردم سیل زده وسایل خواب، اقلام روزانه، غذا، دارو و دیگر نیازهای ابتدایی رسانده و زندگی آنها تامین گردد.

رهبر کره شمالی به ارتش این کشور فرمان داده است 800 خانه پیش ساخته در مناطق سیل زده بسازند تا مردم از گزند باران های سیل آسا در امان بمانند. بارش های فراوان در فصل برداشت برنج نگرانی ها را درباره تامین مواد غذایی در کره شمالی افزایش داده است. ضمن اینکه گزارش هایی از شیوع گسترده آنفلوانزهای مرغی در بعضی مناطق این کشور رسیده که به نظر می رسد تامین گوشت سفید مردم را هم با مشکل روبرو کند.

همزمان با وقوع سیل در شبه جزیره کره، دولت کره شمالی 10 میلیون دلار در اختیار سازمان ملل و برنامه جهانی غذا قرار داد تا به مردم سیل زده کره شمالی به ویژه بچه ها و زنان آسیب دیده یاری کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کیم جونگ-اون سفیدپوش سوار بر شاسی بلند لاکچری ، بازدید رهبر کره شمالی از مناطق سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ-اون سفیدپوش سوار بر شاسی بلند لاکچری ، بازدید رهبر کره شمالی از مناطق سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید