3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی رسیده است

به گزارش بهترین عینک آفتابی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، 3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی رسیده است.

3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی رسیده است

علی دارابی، قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رئیس شورای عالی سیاستگذاری دومین جشواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی از دبیرخانه این جشنواره که در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران مستقر است، بازدید کرد.

علیرضا تابش، دبیر دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی در این بازدید در گزارشی کوتاه از استقبال مطلوب هنرمندان از این رویداد اطلاع داد و گفت: تعداد آثار دریافتی را بالغ بر 3 هزار است، بیشتر شرکت نمایندگان آثار در این دوره متولدین دهه 60 و از سه استان تهران، قزوین و اصفهان هستند.

زهرا راستی، مدیر دبیرخانه دومین جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی گزارشی از اقدامات دبیرخانه و روند ثبت آثار دریافتی را ارائه داد.

در بخش دیگری از این بازدید، ارتباط زنده تصویری با دفتر جشنواره در شهر قزوین برقرار و اقدامات انجام گرفته برای برگزاری و میزبانی هر چه بهتر تشریح شد.

دارابی در این بازدید با تشکر از دبیر جشنواره و همکاران دبیرخانه مستقر در تهران و قزوین، دومین جشواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی را گام مهمی در ارتقای سواد میراث فرهنگی جامعه دانست.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی تاکید نمود: معاونت میراث فرهنگی بر آن است که به وسیله تعامل با جامعه فرهنگی هنری و فراوری نمایندگان آثار چند رسانه ای، ارزش های میراث فرهنگی را به جامعه منتقل نموده و اهمیت حفظ و حفاظت از میراث فرهنگی را برجسته تر کند.

دومین دوره جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی با دبیری علیرضا تابش از 28 آبان تا سوم آذر در قزوین برگزار می گردد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای جشنواره مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 02122290683 تماس بگیرند.

نخستین دوره این جشنواره سال گذشته به میزبانی یزد برگزار گردید.

منبع: همگردی

به "3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید