4 شهردخت در تهران افتتاح می گردد ، این مجموعه ها چه امکاناتی دارند؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سخنگوی شهرداری تهران از افتتاح 4 شهردخت همزمان با شروع دهه کرامت اطلاع داد و گفت: این مجموعه ها در منطقه ها 6، 8، 19 و 20 شهر تهران واقع شده اند.

4 شهردخت در تهران افتتاح می گردد ، این مجموعه ها چه امکاناتی دارند؟

به گزارش بهترین عینک آفتابی، عبدالمطهر محمدخانی در مورد برنامه های شهرداری تهران برای شنبه 30 اردیبهشت 1402 گفت: در پنجاه و ششمین شنبه امید و افتخار، همزمان با دهه کرامت و شب میلاد حضرت معصومه (ص) و روز دختر 4 شهر دخت در مرکز با حضور شهردار تهران، اعضای شورای شهر، مدیران شهری و اهالی رسانه به بهره برداری می رسد.

او اضافه کرد: مجموعه های شهردختی که قرار است روز شنبه به بهره برداری برسد در منطقه ها 6، 8، 19 و 20 شهر تهران واقع شده اند.

محمدخانی با بیان اینکه شهردخت منطقه 19 در فضایی به وسعت 1500 متر مربع به بهره برداری می رسد، ادامه داد: مجموعه شهردخت منطقه 19 واقع در انتهای اتوبان نواب، اتوبان شهید تندگویان، بوستان ولایت جنب مجموعه شهربانو واقع شده است. در روز شنبه برنامه افتتاح به صورت حضوری در این مجموعه انجام خواهد شد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به امکانات شهردخت این مجموعه اعلام کرد: این مجموعه دارای فضای اشتراکی، سالن جلسات، مرکز آموزش، واحد خلاقیت و ایده پردازی، پاتوق گفت وگو، مرکز بازی های کامپیوتری، استودیو فراوری محتوا، کتابخانه و قرائت خانه، واحد نمایش فیلم های حوزه نوآوری، کافه نوآوری، واحد نمایش محصولات و ایده های دختران است.

او با بیان اینکه در منطقه 6 شهرخت شماره دو به صورت آنلاین به بهره برداری می رسد، یادآور شد: این مجموعه با مساحت 350 متر مربع تجهیز و بازسازی شده و در خیابان نجات الهی، پارک ایرانشهر، ضلع شمالی پارک، جنب سرای محله ایرانشهر واقع شده است.

محمدخانی تاکید نمود: این مجموعه دارای فضای کار اشتراکی، فضای برگزاری جلسات آموزشی، استودیو فراوری محتوا و پاتوق گفت وگو است.

سخنگوی شهردار تهران در ادامه صحبت های خود با اشاره به افتتاح شهردخت منطقه 8 نیز گفت: این مجموعه نیز با 303 متر مربع است که ساختمان آن کاملا بازسازی شده است. این مجموعه در خیابان دماوند، خیابان گلشن دوست (مسیل باختر)، مجموعه ام البنین واقع شده است.

او اضافه کرد: شهردخت منطقه 8 نیز دارای فضای اشتراکی، فضای برگزاری جلسات آموزشی، کافه نوآوری، مغازه عرضه و فروش محصولات شهر دخت وجود دارد.

محمدخانی با بیان اینکه شهردخت منطقه 20 واقع در خیابان فدائیان اسلام، سه راه ورامین، ابتدای جاده ورامین، مجتمع کوه نور واقع شده است ادامه داد: این مجموعه که در روز شنبه به صورت آنلاین به بهره برداری می رسد دارای 2000 متر مربع وسعت است. ساختمان این شهردخت کاملا بازسازی و تجهیز شده است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به امکانات مجموعه شهردخت منطقه 20 اعلام کرد: فضای کار اشتراکی، فضای برگزاری جلسات آموزشی، استودیو فراوری محتوا، کافه نوآوری، سالن جلسات، واحد آموزشی، خانه مادر و کودک، واحد آموزش والدین واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "4 شهردخت در تهران افتتاح می گردد ، این مجموعه ها چه امکاناتی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 شهردخت در تهران افتتاح می گردد ، این مجموعه ها چه امکاناتی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید