آخر خبر درباره برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس

به گزارش بهترین عینک آفتابی، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار داشت خبر های خوبی از هواشناسی گرفته اند و دو بازی مهم هفته برگزار خواهد شد. البته هواشناسی همچنان اعلام نموده هوا بسیار آلوده است.

آخر خبر درباره برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی بهترین عینک آفتابی، آیا امروز بازی سپاهان-استقلال و پرسپولیس-نساجی برگزار می گردد؟ سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات روی آنتن برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما شرح داد: ما با توجه به ضوابط حاکم بر برگزاری مسابقات هست شاخص PSI 170 معیار ما برای برگزاری مسابقات است و تا این لحظه که چک کردیم میانگین کل تهران بزرگ 146 هست. با توجه به نقشه های مرجع سایت شرکت کنترل کیفیت هوا، محل ورزشگاه باید ارزیابی گردد که منطقه ورزشگاه آزادی و شهر قدس در حوزه سبز رنگ قرار گرفته است که خوشبختانه هیچ مسئله ای نداریم و صد در صد بازی پرسپولیس برگزار می گردد.

مهدی درباره بازی استقلال هم گفت: گزارش شرایط نهایی اصفهان را قرار است تا ساعت 10 صبح به من بدهند اما با توجه به شرایط، آنجا هم اخبار خوب و امیدوارکننده ای شنیدیم و تا ساعت 10 یا 10 و نیم صبح در سایت سازمان لیگ نتیجه قطعی را اعلام می کنیم. از الان خدمت بینندگان شما می گویم که برگزاری بازی های تهران صد در صد است و بازی استقلال را هم اطلاع رسانی می کنیم.

  • تور چین ارزان

    تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

  • تور ویتنام

    تور ویتنام | برای دیدار از سرزمین زیبای هانوی و شهرهای شگفت انگیز ساحلی با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخر خبر درباره برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخر خبر درباره برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید