مقصد غیرمنتظره برای کاپیتان استقلال ، حقیقت تلخی که حسین حسینی با آن روبرو شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، یکی از گلرهای ایران در جام جهانی در صورت ترک استقلال و عدم تمدید قراردادش باید با یک حقیقت تلخ روبرو گردد.

مقصد غیرمنتظره برای کاپیتان استقلال ، حقیقت تلخی که حسین حسینی با آن روبرو شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی ماجرای سید حسین حسینی و استقلال را باید تمام شده بدانیم. کاپیتان آبی ها در فصلی که گذشت نقدها زیادی را به جان خرید و حالا فاصله ای تا جدایی ندارد. پیوستن دروازه بان های مورد نظر استقلال به تیم های دیگر هم نتوانست شانس شماره یک آبی ها را برای ماندن در این تیم بیش تر کند. جواد نکونام در پی جذب یک دروازه بان خارجی است و اگر هم حسینی برای ماندن در استقلال به توافق برسد، کار دشواری برای ایستادن در درون دروازه خواهد داشت.

راهی برای پیوستن به تیم های مدعی نیست

یکی از گلرهای ایران در جام جهانی در صورت ترک استقلال و عدم تمدید قراردادش باید با یک حقیقت تلخ روبرو گردد. هیچ تیم مدعی و بزرگی به سنگربان شماره یک احتیاج ندارد و بعید است که آن ها بخواهند یک سهمیه بزرگ سال خود را به یک گلر بزرگ دیگر اختصاص دهند و حواشی احتمالی حضور دروازه بان های بزرگ را به جان بخرند. با این اوصاف سید حسین را احتمالا باید در تیمی درجه دو ببینیم.

چهار گزینه احتمالی برای کایپتان استقلال

به جز حسینی، علیرضا حقیقی و محسن فروزان، دو گلر بزرگ دیگری هستند که مقصد بعدی خود را معین ننموده اند و کاپیتان استقلال در لیگ بیست ودوم رقابت جالبی با این دروازه بان ها برای ملحق شدن به تیمی بهتر بین گزینه های موجود دارد. چهار تیمی که احتمال پیوستن حسینی به آن ها زیاد است ذوب آهن اصفهان، آلومینیوم اراک، طرفدار و پیکان تهران خواهند بود.

حبیب فرعباسی گویا مشمول خدمت سربازی می گردد و باید به یک تیم نظامی برود و ملوان بندرانزلی تنها تیم با این شرایط در لیگ برتر است. تیمی که مهدی تارتار را به عنوان سرمربی خود می بیند. سرمربی 50 ساله ای که علاقه ویژه ای به فرعباسی دارد و باید تقریبا این انتقال را قطعی قلمداد کرد. با این اوصاف ذوب آهنِ محمد ربیعی می تواند مقصدی مناسب برای حسینی باشد.

آلومینیوم اراک بعد از جدایی حسین پورحمیدی بدون شک خواستار یک گلر است. مجتبی حسینی اواخر حضورش در پیکان به محمدرشید مظاهری اعتماد کرد و در درون دروازه به ثبات رسید. او احتمالا بازهم در پی این خواهد بود تا با حضور گلری باتجربه به دروازه خود آرامش بدهد.

دو تیم تهرانی پیکان و طرفدار را نباید فراموش کرد. پیکان پس از جدایی محمدرشید مظاهری احتیاجمند یک دروازه بان است و باید دید رسول خطیبی به کدام گزینه اعتماد می نماید. طرفدار با محمدرضا خالدآبادی یک سال دیگر قرارداد دارد اما دروازه بان تیم امید بعد از نمایش درخشان در فصلی که گذشت مورد توجه چند تیم است و در صورت جدایی، محمود فکری به یک گلر تازه احتیاج دارد. خود خالدآبادی هم اعلام نموده در صورت اضافه شدن دروازه بان، طرفدار را ترک خواهد نمود.

این چهار تیم فراموش نشوند

به جز این چهار تیم باید به صنعت نفت، شمس آذر، استقلال خوزستان و ملوان اشاره داشته باشیم. تیم هایی که می توانند برای جذب یک دروازه بان باتجربه در سطح حسینی اقدام نمایند اما شانس شان کمتر از چهار تیم قبلی ای است که به آن ها اشاره کردیم.

مس رفسنجان، یک گزینه پنهان

در کنار این هشت تیم بد نیست به مس رفسنجان هم اشاره ای داشته باشیم. با وجود اینکه تمرینات این تیم شروع شده و حامد لک هم در جمع نارنجی پوشان حاضر شده، همچنان احتمال جدایی او وجود دارد. لک و الهامی در ملاقات برگشت مس رفسنجان و طرفدار باهم درگیری شدیدی پیدا کردند و ار طرفی ربیعی به لک اعتقاد دارد و ممکن است شاهد پیوستن گلر سابق پرسپولیس به جمع گاندوها باشیم. در صورت تحقق این ماجرا، گزینه مس رفسنجان هم در دسترس حسینی خواهد بود.

حال باید دید سید حسین برای فصل تازه چه تصمیمی می گیرد. او اگر تمایل به حضور بدون دردسر در ترکیب اصلی داشته باشد باید راهی تیم های معمولا میانه و یا انتهای جدولی بگردد. شاید هم حسینی با استقلال به توافق رسید و بار دیگر برای گرفتن شماره یک وارد جنگی هیجان انگیز با یک دروازه بان خارجی شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مقصد غیرمنتظره برای کاپیتان استقلال ، حقیقت تلخی که حسین حسینی با آن روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد غیرمنتظره برای کاپیتان استقلال ، حقیقت تلخی که حسین حسینی با آن روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید